Coordonator financiar si administrativ - United Way Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Coordonator financiar si administrativ - United Way Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    UWRo colaborează cu mai mulți parteneri - organizaţii, companii, instituţii şi persoane private - cu scopul de a le implica în activităţi de responsabilitate socială, filantropie şi voluntariat. Beneficiarii acestor activități sunt organizațiile neguvernamentale care oferă servicii grupurilor dezavantajate, precum copiii și tinerii care provin din medii defavorizate, persoanele cu handicap sau bolnave, victimele abuzurilor, persoanele în vârstă etc.

    UWRo caută un Coordonator financiar si administrativ, full time, în cadrul departamentului Financiar, în București, care să lucreze cu Directorul Executiv in organizarea si derularea activitatilor administrative, de personal, de logistica si financiare zilnice ale Fundatiei.

    Cerințele postului:
    - Studii superioare (specializarea financiar-administrativa reprezintă un avantaj), cunostiinte de contabilitate primara;
    - Experiență financiar administrativa de minim 2 ani;
    - Abilități de organizare și planificare;
    - Atenție la detalii și capacitatea de a stabili obiective clare și de a le atinge;
    - Capacitate de lucru în echipă;
    - Excelente abilități de comunicare (verbală, în scris, prezentare);
    - Cunoștințe foarte bune PC: nivel avansat Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint; Outlook;
    - Fluență în limbile engleză și română (scris și vorbit).

    Responsabilitati

    Candidatul ideal:
    - Trebuie să fie un adept entuziast al construirii comunității, care își folosește abilitățile de comunicare și resursele de voluntariat;
    - Trebuie sa aibe excelente abilitati de relationare si comunicare, atat orala cat si scrisa; excelente abilitati de organizare, planificare, coordonare, raportare; excelenta atentie la detalii;
    - Doreste si are abilitatea de a lucra intr-o echipa mica si dinamica / mediu solicitant;
    - Dorește să servească și să influențeze în mod pozitiv comunitatea în care trăiește;
    - Dispune de un nivel înalt de integritate, pasiune față de voluntariat, filantropie și sprijinul persoanelor defavorizate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4600 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    3000 - 3700 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (4)