Coordonator financiar si administrativ - United Way Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Coordonator financiar si administrativ - United Way Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    UWRo colaborează cu mai mulți parteneri - organizaţii, companii, instituţii şi persoane private - cu scopul de a le implica în activităţi de responsabilitate socială, filantropie şi voluntariat. Beneficiarii acestor activități sunt organizațiile neguvernamentale care oferă servicii grupurilor dezavantajate, precum copiii și tinerii care provin din medii defavorizate, persoanele cu handicap sau bolnave, victimele abuzurilor, persoanele în vârstă etc.

    UWRo caută un Coordonator financiar si administrativ, full time, în cadrul departamentului Financiar, în București, care să lucreze cu Directorul Executiv in organizarea si derularea activitatilor administrative, de personal, de logistica si financiare zilnice ale Fundatiei.

    Cerințele postului:
    - Studii superioare (specializarea financiar-administrativa reprezintă un avantaj), cunostiinte de contabilitate primara;
    - Experiență financiar administrativa de minim 2 ani;
    - Abilități de organizare și planificare;
    - Atenție la detalii și capacitatea de a stabili obiective clare și de a le atinge;
    - Capacitate de lucru în echipă;
    - Excelente abilități de comunicare (verbală, în scris, prezentare);
    - Cunoștințe foarte bune PC: nivel avansat Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint; Outlook;
    - Fluență în limbile engleză și română (scris și vorbit).

    Responsabilitati


    Candidatul ideal:
    - Trebuie să fie un adept entuziast al construirii comunității, care își folosește abilitățile de comunicare și resursele de voluntariat;
    - Trebuie sa aibe excelente abilitati de relationare si comunicare, atat orala cat si scrisa; excelente abilitati de organizare, planificare, coordonare, raportare; excelenta atentie la detalii;
    - Doreste si are abilitatea de a lucra intr-o echipa mica si dinamica / mediu solicitant;
    - Dorește să servească și să influențeze în mod pozitiv comunitatea în care trăiește;
    - Dispune de un nivel înalt de integritate, pasiune față de voluntariat, filantropie și sprijinul persoanelor defavorizate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>