Recepționeră Mogoșoaia perioada determinată 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.


Vezi toate job-urile Recepționeră Mogoșoaia perioada determinată 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Bergerat Monnoyeur
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buftea
  • Actualizat la: 17.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
    Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
    Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.


    Cerinte

    Minim studii medii
    Experienta pe un post similar constituie un avantaj
    Cunostinte medii de limba engleza
    Cunostinte medii operare PC (MS Office, Internet, E-mail)
    Buna capacitate organizatorica
    Excelente abilitati de comunicare si relationare.
    Atent/ ă la detalii, ordonat/ ă
    Seriozitate, dinamism, spirit de echipa

    Responsabilitati

    Preia apelurile telefonice si le transfera catre persoanele solicitate; ofera informatii, preia mesaje si stabileste intalniri
    Ofera suportul necesar pentru activitatile legate de calatoriile de afaceri (rezervari hotel, cumparari bilete de avion, rezervari taxi etc) pentru angajatii companiei
    Intampina persoanele care intra in cladire, le directioneaza sau le conduce catre destinatie
    Receptioneaza si sorteaza toata corespondenta (fizica) a angajatiilor Eneria
    Asigura expedierea interna si externa a corespondentei fizice a angajatilor Eneria
    Mentine legatura cu diversi furnizori (aranjamente de calatorie, cazare, realizare carti vizita/ legitimatii, papetarie, curierat etc.) si se preocupa de optimizarea serviciilor oferite
    Asigura aprovizonarea cu produse de birotica, papetarie si alte materiale necesare
    Primeste si verifica facturi, intocmeste bonurile de comanda aferente si le trimite in contabilitate
    Ofera sprijin in activitati administrative pentru angajatii companiei
    Asigura o relationare profesionala cu angajatii societatii

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști
    Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, acces la o gama variată de formări
    Beneficii diverse

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (71)