Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Recepționeră Mogoșoaia perioada determinată 2 ani
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.Vezi toate job-urile Recepționeră Mogoșoaia perioada determinată 2 ani active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergerat Monnoyeur |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.
Minim studii medii
Experienta pe un post similar constituie un avantaj
Cunostinte medii de limba engleza
Cunostinte medii operare PC (MS Office, Internet, E-mail)
Buna capacitate organizatorica
Excelente abilitati de comunicare si relationare.
Atent/ ă la detalii, ordonat/ ă
Seriozitate, dinamism, spirit de echipa
Preia apelurile telefonice si le transfera catre persoanele solicitate; ofera informatii, preia mesaje si stabileste intalniri
Ofera suportul necesar pentru activitatile legate de calatoriile de afaceri (rezervari hotel, cumparari bilete de avion, rezervari taxi etc) pentru angajatii companiei
Intampina persoanele care intra in cladire, le directioneaza sau le conduce catre destinatie
Receptioneaza si sorteaza toata corespondenta (fizica) a angajatiilor Eneria
Asigura expedierea interna si externa a corespondentei fizice a angajatilor Eneria
Mentine legatura cu diversi furnizori (aranjamente de calatorie, cazare, realizare carti vizita/ legitimatii, papetarie, curierat etc.) si se preocupa de optimizarea serviciilor oferite
Asigura aprovizonarea cu produse de birotica, papetarie si alte materiale necesare
Primeste si verifica facturi, intocmeste bonurile de comanda aferente si le trimite in contabilitate
Ofera sprijin in activitati administrative pentru angajatii companiei
Asigura o relationare profesionala cu angajatii societatii
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, acces la o gama variată de formări
Beneficii diverse
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Admin Internship @ING Hubs Romania Hybrid | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (71) |
Raporteaza eroarea la