Functionar administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bit Soft active.


Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Bit Soft
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bit Soft e o poveste de succes 100% românească, lider de piață, cu aspirații mari și în afara granițelor, fiind prezentă și în Ungaria.
    Suntem o echipă creativă, formată din profesioniști în livrarea de soluții adaptate nevoilor clienților noștri, fie că vorbim despre softuri de gestiune hotelieră și restaurant, de sisteme POS, sisteme takeaway și delivery, aplicații mobile sau kioskuri pentru comandă.
    Mereu aproape de client prin consultanță gratuită și asistență dedicată 24/7.
    Acum 27 de ani am pornit la drum din pasiune pentru industria ospitalității. În misiunea noastră de a digitaliza HoReCa s-au alăturat 1100+ restaurante și 570+ hoteluri.
    Printre clientii nostri se numara KFC, Pizza Hut, City Grill, Starbucks, Radisson, JW Marriott, Ramada.

    Cerinte

    -Persoana ordonata si responsabila
    -Spirit practic
    -Capacitate buna de planificare si organizare
    -Abilitatea de a rezolva probleme, de a cauta solutii
    -Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    Coordonator magazie:
    -participala receptionarea marfii de la furnizori;
    -pregateste si scoate din magazie consumabile si echipamente hardware;
    -intocmeste AWB pentru livrare marfa prin curier;
    -pregateste coletele de consumabile, conform facturilor de vanzare.

    Operare informatii echipamente hardware in baza de date:
    -inregistreaza, in baza facturilor de vanzare, seriile echipamentelor hardware vandute;
    -actualizeaza interventiile efectuate la imprimante fiscale/organizatie/serie imprimanta fiscala, in baza fiselor de interventie.

    Alte informatii

    Candidatul ideal:
    Gestionare anterioara a documentelor/ marfurilor.
    Atentie la detalii.
    Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului.

    Beneficii:
    Apartenenta la o echipa de top, intr-o companie partener Oracle in Romania si Ungaria.
    Bonuri de masa, prime de Paste si de Craciun, abonament medical clinica privata, decontare transport in comun STB si/ sau Metrorex, vouchere cadou de ziua angajatului, Bookster, masaj la birou si un team building anual.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (25)