Team Leader Call Center

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    - Experienta in Call Center minim 12 luni;
    - Experienta de coordonare echipa minim 6 luni;
    - Cu o atitudine orientata spre identificarea si solutionarea problemelor;
    - Care manifesta spirit de echipa si colaborare;
    - Empatic, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou.
    - Atentie distributiva
    - Capacitate de analiza
    - Planificarea si Organizarea Activitatii

    Responsabilitati

    - Coordonezi activitatea echipei din subordine, astfel incat sa asiguri buna funcționare a
    activității Call Centerului REGINA MARIA, iar solicitările clienților să fie soluționate în cel
    mai scurt timp posibil și într-o maniera politicoasă.
    - Monitorizezi, planifici (daca este cazul), coordonezi și dezvolți echipa din subordine,
    astfel încat să asiguri buna funcţionare a activitatii.
    - Monitorizezi permanent obiectivele departamentului (atunci când esti on duty) și iei
    măsuri corective atunci când este cazul.
    - Organizezi întâlniri periodice cu echipa, stabilești priorităti și termene limită, adaptezi
    planurile dacă este cazul.
    - Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de
    coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de
    companie.
    - Prin atitudinea și comportamentul zilnic reprezinți un model de urmat pentru colegii tăi.