Team Leader Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Team Leader Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 16.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - Experienta in Call Center minim 12 luni;
    - Experienta de coordonare echipa minim 6 luni;
    - Cu o atitudine orientata spre identificarea si solutionarea problemelor;
    - Care manifesta spirit de echipa si colaborare;
    - Empatic, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou.
    - Atentie distributiva
    - Capacitate de analiza
    - Planificarea si Organizarea Activitatii

    Responsabilitati

    - Coordonezi activitatea echipei din subordine, astfel incat sa asiguri buna funcționare a
    activității Call Centerului REGINA MARIA, iar solicitările clienților să fie soluționate în cel
    mai scurt timp posibil și într-o maniera politicoasă.
    - Monitorizezi, planifici (daca este cazul), coordonezi și dezvolți echipa din subordine,
    astfel încat să asiguri buna funcţionare a activitatii.
    - Monitorizezi permanent obiectivele departamentului (atunci când esti on duty) și iei
    măsuri corective atunci când este cazul.
    - Organizezi întâlniri periodice cu echipa, stabilești priorităti și termene limită, adaptezi
    planurile dacă este cazul.
    - Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de
    coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de
    companie.
    - Prin atitudinea și comportamentul zilnic reprezinți un model de urmat pentru colegii tăi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Remote

    Vezi job-uri similare (8)