Manager Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Manager Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 16.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - Experienta pe un post de coordonare reprezinta avantaj;
    - Planificarea si organizarea activitatii;
    - Cu o atitudine orientata spre identificarea si solutionarea problemelor;
    - Care manifesta spirit de echipa si colaborare;
    - Orientare antreprenoriala si strategica;
    - Capacitate de analiza;
    - Abilitati de prezentare.

    Responsabilitati

    - Coordoneaza activitatea Call Center-ului REGINA MARIA din Cluj asigurând buna
    funcționare a acestuia și punerea la dispoziția clienților a unui serviciu de suport de cea
    mai bună calitate și conform obiectivelor REGINA MARIA;
    - Furnizeaza direcțiile de dezvoltare pentru Call Center Cluj, urmărind și asigurând
    atingerea obiectivelor de performanță stabilite;
    - Coordoneaza și eficientiza permanent activitatea echipelor din subordine;
    - Asigura legătura între celelalte departamente ale companiei și Call Center, oferind un
    serviciu de call center eficient și performant clienților;
    - Creeaza cadrul procedural necesar desfășurării activității ariei coordonate în condiții de
    eficacitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)