Manager Call Center

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    - Experienta pe un post de coordonare reprezinta avantaj;
    - Planificarea si organizarea activitatii;
    - Cu o atitudine orientata spre identificarea si solutionarea problemelor;
    - Care manifesta spirit de echipa si colaborare;
    - Orientare antreprenoriala si strategica;
    - Capacitate de analiza;
    - Abilitati de prezentare.

    Responsabilitati

    - Coordoneaza activitatea Call Center-ului REGINA MARIA din Cluj asigurând buna
    funcționare a acestuia și punerea la dispoziția clienților a unui serviciu de suport de cea
    mai bună calitate și conform obiectivelor REGINA MARIA;
    - Furnizeaza direcțiile de dezvoltare pentru Call Center Cluj, urmărind și asigurând
    atingerea obiectivelor de performanță stabilite;
    - Coordoneaza și eficientiza permanent activitatea echipelor din subordine;
    - Asigura legătura între celelalte departamente ale companiei și Call Center, oferind un
    serviciu de call center eficient și performant clienților;
    - Creeaza cadrul procedural necesar desfășurării activității ariei coordonate în condiții de
    eficacitate.