Workforce Management Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Workforce Management Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 17.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    - Minimum 6 luni experienta in Managementul Fortei de Munca al unui Call Center
    (Call Center Workforce Management) sau intr-un domeniu asemanator;
    - Know-how in utilizarea aplicatiei WFM (Workforce Management Software);
    - Studii superioare absolvite cu licenta;
    - Un nivel mediu al cunostintelor de limba engleza;
    - Abilitati numerice, analitice, de elaborare si urmarire buget;
    - Cunostinte financiare/ contabile;
    - Abilitati de planificare si organizare, time management;
    - Adaptabil, orientat spre solutii si atent la detalii;
    - Aptitudini de comunicare;
    - Spirit de echipa si colaborare;
    - Foarte bune abilitati de lucru cu pachetul MS Office (Excel).

    Responsabilitati

    - Realizezi programul echipelor din Call Center si previziuni ale alocarii resurselor;
    - Concepi programul de lucru al personalului pe termen lung si recomanzi ajustari ale
    acestuia in functie de necesitate;
    - Dezvolti si administrezi procesele de stabilire a programului de lucru in ture (Shift
    Schedule);
    - Ajustezi in mod proactiv necesarul de personal pentru a realiza modelul de volum si
    disponibilitatea resurselor;
    - Colaborezi cu team leaderii si managerii referitor la solicitarile de zile/ ore libere sau alte
    aspecte;
    - Monitorizezi eficienta si eficacitatea personalului, pentru a indeplini obiectivele/ valorile;
    - Monitorizezi rapoarte in timp real, zilnice, lunare;
    - Te vei informa constant cu privire la procesele de munca interne, proceduri, politici si
    referitor la cele mai bune practici din industrie, in plan extern;
    - Rezolvi problemele ce reapar, referitoare la procesele de lucru, politici, proceduri;
    - Contribui cu idei la modalitatile de rezolvare a problemelor, pentru a servi mai bine
    pacientii si pentru a imbunatati productivitatea;
    - Participi la activitati realizate cu scopul de a imbunatati satisfactia pacientului si
    performanta business-ului, printr-un management al fortei de munca imbunatatit
    (improved workforce management).