Administrator contracte si clienti - Sogelease

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Administrator contracte si clienti - Sogelease active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Atentie la detalii, capacitati foarte bune de organizare & planificare, spirit de echipa;
    Abilitati de comunicare si negociere;
    Cunostinte operare PC : MS Office, MS Outlook;
    Studii superioare finalizate;
    Limba Engleza - nivel mediu.

    Responsabilitati

    Intocmirea documentelor asociate tranzactiilor noi de leasing sau administrarii contractelor existente;
    Urmarirea si colectarea tuturor documentelor necesare pentru implementarea contractelor noi sau a administrarii contractelor in conformitate cu cadrul normativ intern (documente juridice, dovezi ale constituirii garantiilor aferente tranzactiilor, facturi, aprobari de cotatii, aprobari de risc etc);
    Asigurarea indeplinirii tuturor conditiilor pentru efectuarea platilor finale catre furnizor si pentru implementarea actelor aditionale aferente administrarii contractelor;
    Verificarea si implementarea contractele in conformitate cu cadrul normativ intern;
    Contactarea clientilor, furnizorilor sau clientilor interni Sogelease in vederea gestionarii portofoliului de clienti si contracte in conformitate cu cadrul normativ existent.

    Alte informatii

    Contract perioada determinata 1 an (cu posibilitate de prelungire)