Agent Relatii Clienti – Inbound ☎

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Relatii Clienti – Inbound ☎ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.

    We have 420,000 interaction experts across nearly 87 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.

    Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,700 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecommunication operators, gaming, tourism and others).

    Since June 2021, Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work. This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM. 

    Cerinte

    Cerinte:
    -Persoana sociabila, dornica sa isi dezvolte cunostintele profesionale
    -Persoana empatica, proactiva, gata sa ii ajute pe cei din jurul sau si cu spririt de echipa dezvoltat.
    -Studii: medii/ superioare
    -Cunostinte de utilizare a computerului
    -Cunoasterea la nivel mediu a limbii Engleze (B2)
    -Bune abilitati de comunicare
    -Sa isi insuseasca cunostintele, abilitatile si conduita pentru care a urmat cursuri de instruire

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:
    -Ofera suport clientilor prin preluarea de apelurilor acestora si verifica informatiile necesare
    -Ofera si mentine o relatie profesionala cu toti clientii sau colegii
    -Respecta procedurile, standardele si politicile companiei
    -Sa reprezinte in cel mai bun mod cu putinta compania si pe clientii acesteia.
    -Sa pastreze confidentialitatea datelor in ceea ce priveste compania si/sau clientul
    -Sa inregistreze interactiunile cu clientii in sistemele companiei

    Alte informatii

    Ce îți oferim:😁
    -Salariu atractiv
    -Abonament medical la o clinică privată
    -Rambursarea abonamentului de transport public în București - STB & Metrorex
    -Reducere pentru sala de sport în parteneriat cu Re:Create in incinta cladirii
    -Reducere abonament 7Card
    -Gratuit cont pe Bookster
    -Reducere la Școala de Șoferi
    -Ziua Fructelor
    -Zile speciale, petreceri, sărbători naționale și internaționale, concursuri cu premii, momente interactive și gustări dulci, activitati impreuna cu echipa la nivel de proiect dar si la nivel de companie
    -Săli de relaxare - Aici puteți juca diverse jocuri de masă cu echipa, jocuri
    Xbox/PS, Darts, etc.
    -Ajutor pentru evenimentele familiale deosebite
    -TRAINING profesional specializat platit de catre companie;
    -ATMOSFERA PRIETENOASA, echipa ambițioasa și pozitiva;
    -PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL, poti lucra FULL-TIME sau PART-TIME
    -Sansa de a construi o CARIERA intr-un mediu tanar si dinamic

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (148)