Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile a⬟story active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: a⬟story
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    a⬟story is the company behind Capone, a leading debt collection technology.
    We have more than 20 years of experience, helping clients from 19 countries worldwide.

    Cerinte

    - min. 1 an experienta in lucrul cu clientii, interni sau externi;
    - limba engleza - cel putin nivel mediu;
    - cunostinte contabilitate primara - reprezinta un plus;
    - organizare si initiativa.

    Responsabilitati

    - Activitati de receptie – preluarea si directionarea apelurilor telefonice, preluarea si transmiterea mesajelor;
    - Primirea, sortarea si distribuirea corespondentei;
    - Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
    - Facturarea si transmiterea documentelor;
    - Contabilitate primara - ocazional;
    - Mentinerea relatiei cu serviciul extern de contabilitate;
    - Mentinerea relatiei cu furnizorii pentru asigurarea necesarului de papetarie/materiale igienice;
    - Participarea la organizarea evenimentelor din cadrul companiei
    - Este responsabil(a) de ordinea si curatenia din sediului firmei - relatia cu furnizorii de servicii de curatenie.

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - posibilitatea de a te integra intr-o echipa formata din colegi cu experienta, deschisi si comunicativi, carora le place ceea ce fac;
    - zile in plus de concediu, sub forma de timp fractionat, ca sa poti fi acoperit(a) in situatiile neprevazute;
    - abonament servicii medicale;
    - abonament la salile din reteaua 7card la pret preferential, atat pentru tine cat si pentru doi prieteni;
    - tichete de masa;
    - bonus la final de an;
    - locuri de parcare;
    - coleg minunat angajat sa ne ajute cu diverse comisioane. :)