Manager zonal vanzari instalatii - Braila, Calarasi, Constanta, Galati, Tulcea, Vrancea, Buzau, Ialomita

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Braila
  • Calarasi
  • Constanta
  • Actualizat la: 26.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - studii necesare: superioare tehnice sau economice
    - operare PC
    - experienţă: Minimum 2 ani în domeniu
    - permis conducere cat. B
    - Spirit de iniţiativa
    - Disponibilitate pentru deplasari

    Responsabilitati

     Elaborarea şi implementarea planului de vânzări şi marketing în conformitate cu strategia generală de dezvoltare a firmei.
     Coordonarea reţelei de distribuţie existente pe zona de activitate aferenta.
     Colectarea şi transmiterea permanentă a informaţiilor referitoare la distribuitori, concurenta si piata.
     Gestionarea retelei de distributie existenta si dezvoltarea acesteia prin găsirea de noi clienţi.
     Informarea completa şi la timp a clienţilor despre politica comercială a firmei şi despre brandurile şi produsele noi comercializate.
     Contactarea firmelor de proiectare, antreprenori construcţii şi instalaţii.
     Dezvoltarea si actualizarea cunostintelor referitoare la produsele promovate si vandute de companie, precum si a produselor concurente.
     Încasarea contravalorii mărfurilor vândute în termenul de plată convenit şi stipulat în contractele încheiate cu fiecare distribuitor.
     Organizarea întâlnirilor/evenimentelor cu potenţialii clienţi.
     Susţinerea şi consultanţa personalului de vânzare al distribuitorilor.
     Efectuarea vizitelor periodice la sediul clienţilor.
     Întocmirea şi prezentarea ofertelor si oferirea consultanţei de specialitate clienţilor.
     Analizarea pieţelor locale şi identificarea oportunităţilor comerciale.