Inginer tehnic ofertare

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Experiența minim 3 ani
    • Studii superioare tehnice
    • Cunostinte si experienta in domeniul tamplariei din aluminiu;
    • Cunostinde despre legislaţia şi standardele care reglementează domeniul de activitate al Departamentului Tehnic;
    • Cunostinte Autocad, Logikal si alte softuri CAD;
    • Persoana dinamica, orientata spre client, cu excelente abilitati de comunicare;
    • Abilitati tehnice si comerciale.

    Responsabilitati

    • Realizarea ofertelor pe baza specificatiilor proiectelor si urmarirea acestora in diferite faze de executie;
    • Mentinerea legaturii cu clientii si Departamentul de Vanzari pentru detaliile suplimentare necesare intocmirii ofertelor;
    • Oferirea de solutii tehnice si optimizarea acestora din punct de vedere al costurilor, pentru proiectele/cererile de oferta ale clientilor;
    • Pregatire detalii si sectiunii AutoCAD pentru proiectele/cererile de oferta ale clientilor;
    • Intocmirea necesarului de materiale pe baza solicitarilor clientilor si lansarea de comenzi catre depozit;
    • Mentinerea unei evidente corespunzatoare a proiectelor/comenzilor in derulare;
    • Verifica si participa la intocmirea necesarului de siguranta pentru profile impreuna cu seful de departament;
    • Urmareste situatia stocurilor impreuna cu seful de departament;
    • Ofera asistenta clientilor pentru proiecte in derulare sau potentiale;
    • Răspunde de realizarea sarcinilor de ofertare - proiectare ce-i revin, la calitatea şi termenul stabilite de către seful de departament;
    • Răspunde de calitatea ofertelor elaborate cu privire la normele si standardele in vigoare;
    • Răspunde de păstrarea, manipularea şi conservarea arhivei de documentaţie tehnica;
    • Răspunde de utilizarea, întreţinerea şi gestionarea corespunzătoare a echipamentelor, materialelor şi obiectivelor de inventar încredinţate;