Order Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Order Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group este în căutarea unui Order Support pentru clientul sau, o companie care operează la nivel global cu inovatii, mărci şi tehnologii de vârf, grupate în trei divizii: Adhesive Technologies (Adezvi Tehnologii), Beauty Care (Produse cosmetice & de toaletă) şi Laundry & Home Care (Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei).

    Obiectivul postului îl reprezintă preluarea comenzilor de la clienții alocați și corespondența cu aceștia referitor la statusul comenzilor, stocuri, activitățile promoționale și reclamații.

    Candidatul ideal:

    Studii superioare absolvite;
    Limba engleza nivel avansat (vorbit, scris, citit) – prezintă un avantaj;
    Bună cunoaștere a pachetului MS Office (cu precădere Excel);
    Responsabilitate, operativitate, orientare către dezvoltare profesională.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile postului:

    Procesarea în sistemul de operare (SAP) a comenzilor pentru clienții alocați;
    Emiterea facturilor de retur și de corecție în conformitate cu datele transmise de către departamentele competent;
    Emiterea avizelor de însoțire a mărfurilor și a facturilor și transmiterea acestora către client;
    Urmărirea statusului comenzilor procesate referitor la livrarea și facturarea acestora; Preluarea cerințelor clienților și oferirea de soluții și alternative;
    Menținerea comunicării cu clienții și raportarea problemelor apărute.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv;
    Tichete de masă;
    Asigurare medicală&viață private;
    Program de lucru: L-V / 09:00-17:30;
    Acces la Bookster-ul companiei;
    Susținere în dezvoltarea unei cariere pe termen lung.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (96)