Order Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Order Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.02.2020 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group este în căutarea unui Order Support pentru clientul sau, o companie care operează la nivel global cu inovatii, mărci şi tehnologii de vârf, grupate în trei divizii: Adhesive Technologies (Adezvi Tehnologii), Beauty Care (Produse cosmetice & de toaletă) şi Laundry & Home Care (Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei).
Obiectivul postului îl reprezintă preluarea comenzilor de la clienții alocați și corespondența cu aceștia referitor la statusul comenzilor, stocuri, activitățile promoționale și reclamații.
Candidatul ideal:
Studii superioare absolvite;
Limba engleza nivel avansat (vorbit, scris, citit) – prezintă un avantaj;
Bună cunoaștere a pachetului MS Office (cu precădere Excel);
Responsabilitate, operativitate, orientare către dezvoltare profesională.
Responsabilitățile postului:
Procesarea în sistemul de operare (SAP) a comenzilor pentru clienții alocați;
Emiterea facturilor de retur și de corecție în conformitate cu datele transmise de către departamentele competent;
Emiterea avizelor de însoțire a mărfurilor și a facturilor și transmiterea acestora către client;
Urmărirea statusului comenzilor procesate referitor la livrarea și facturarea acestora; Preluarea cerințelor clienților și oferirea de soluții și alternative;
Menținerea comunicării cu clienții și raportarea problemelor apărute.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masă;
Asigurare medicală&viață private;
Program de lucru: L-V / 09:00-17:30;
Acces la Bookster-ul companiei;
Susținere în dezvoltarea unei cariere pe termen lung.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Order Management Specialist Aplica fara CV | |
Order Management Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (96) |
Raporteaza eroarea la