BMF TOTAL SERV -angajeaza CONSILIER JURIDIC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BMF GRUP  active.


Vezi toate job-urile BMF TOTAL SERV -angajeaza CONSILIER JURIDIC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: BMF GRUP 
Domeniu:
  • Altele
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    BMF GRUP este o companie de top, specializata in servicii integrate pentru toate tipurile de cladiri.

    Echipa BMF are expertiza in SERVICII INTEGRATE de FACILITY MANAGEMENT pentru constructii, cum ar fi: centre comerciale, birouri, platforme logistice, magazine multibrand, asambluri rezidentiale, locatii bancare.

    Cerinte

    - studii superioare juridice finalizate (Facultatea de Drept);
    - experienta relevanta pe un post similar intre 1-3 ani;
    - cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
    - excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;
    - atitudine pozitiva, proactiva, capacitate de asimilare rapida;
    - respectarea termenelor limita si orientare spre solutionarea problemelor;
    - atentie la detalii;
    - gestionarea eficienta a timpului de lucru;
    - capacitatea de a organiza documente, informatii si dosare;
    - bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office).

    Responsabilitati

    - intocmeste sau revizuieste contracte/ acte aditionale intre companie si furnizori/clienti si le adapteze conform legislatiei in vigoare si intereselor companiei reprezentate;
    - intocmeste diverse documente cu caracter juridic ( adrese, notificari, hotarari AGA, imputerniciri, etc. )
    - urmareste modificarile legislative, informeaza persoanele interesate din cadrul companiei cu privire la acesta si prezinta implicatiile pe care le au pentru activitatea companiei;
    - inregistreaza si arhiveaza contractele cu clientii companiei;
    - organizeaza procedura de semnare a documentelor emise de companie, conform regulilor interne;
    - coordoneaza relatia cu Oficiul Registrului Comertului;
    - actualizeaza in registrele speciale informatii cu privire la modificarile intervenite in societate (schimbare sediu, deschidere/ inchidere puncte de lucru, informatii asociati/ administratori, etc.)
    - redacteaza documentele necesare privind modificarea/ completarea Actului constitutiv al companiei, intocmeste hotarari AGA, tine evidenta documentelor de drept societar ale companiei;
    - intocmeste diverse opinii, rapoarte si situatii solicitate de catre managerul departamentului;
    - mentie relatia cu celelalte departamente ale companiei si oferta consultanta juridica cu privire la subiectele