Account Development Representative

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Calarasi
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo products are enjoyed by consumers more than one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $64 billion in net revenue in 2018, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

    Guiding PepsiCo is our vision to Be the Global Leader in Convenient Foods and Beverages by Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflects our ambition to win sustainably in the marketplace and embed purpose into all aspects of the business.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Permis de conducere Cat. B
    • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere
    • Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani
    • Gandire analitica si intelegere financiara
    • Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)

    Responsabilitati

    • Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client;
    • Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo;
    • Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplimentare;
    • Transmite zilnic rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari
    • Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile;
    • Interactioneaza cu echipa de vanzari si coordoneaza activitatea agentilor pentru a asigura realizarea obiectivelor de executie;
    • Colaboreaza cu managerii zonali pentru a alinia cel mai bun plan de dezvoltare pentru clientii din zona alocata, in vederea atingerii obiectivelor;
    • Negociaza contractele cu clientii din zona alocata si sa se asigura de implementarea lor
    • Propune departamentelor de Trade marketing, dezvoltare si Traditional Trade, noi instrumente si abordari, cu scopul de a pune in aplicare cu succes a planurilor de dezvoltare pentru clientii de top.