Controlling Manager

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Experienta de minim 8 ani in domeniul financiar;
    - Certificare MBA sau CPA constituie avantaj;
    - Experienta de lucru in realizarea rapoartarilor de tip IFRS;
    - Experienta de lucru modelarea proceselor economice si analiza financiara;
    - Experienta de lucru cu diverse sisteme de tip ERP;
    - Cunoasterea mecanismelor financiar – contabile;
    - Capacitate de concentrare, analiza si sinteza a informatiei;
    - Capacitate de deductie logica;
    - Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    - Abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    - Realizarea si implementarea strategiei financiara a companie;
    - Dezvoltarea strategiei financiare, inclusiv reducerea la minimum a riscurilor si prognozarea oportunitatilor;
    - Consolidare bugetara periodica;
    - Realizarea de noi instrumente de analiza a profitabilitatii;
    - Monitorizarea si urmarirea performantelor financiare ale companiei prin determinarea variatiilor bugetare;
    - Urmatirea fluxurilor de numerar;
    - Mentinerea relatiei cu auditorii externi.