Junior Content Analyst with Italian

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine?

    - Bune abilitati de comunicare in limba italiana;
    - Abilitati de creare continut de calitate;
    - Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
    - Flexibilitate si adaptabilitate;
    - Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Activitate de back-office constand in colectarea si redactarea descrierilor si a specificatiilor pentru diverse produse;
    - Verificarea informatiilor si a imaginilor pentru produsele din aplicatie si corectarea lor;
    - Adaugarea de continut relevant si ingrijit;
    - Program in ture in intervalul 10:00am - 02:00am;
    - Se ofera spor pentru orele de noapte si se asigura transport in tura de seara.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Echipa tanara care se extinde;
    - Abonament medical la Regina Maria,
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti peste 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.