Referent Specialitate - Servicii Administrative, Administrare Patrimoniu

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office la nivel avansat constitutie un avantaj);
    - Cunostinte limba engleza;
    - Persoana echilibrata, atenta la detalii, bun organizator.

    Responsabilitati

    • Realizarea, in conformitate cu strategia si politicile bancii, a obiectivelor privind gestionarea / implementarea / derularea contractelor de servicii, utilitati si asigurari aferente Bancii si a relatiei cu Directiile de Taxe si Impozite Locale pentru toate locatiile Bancii, in vederea satisfacerii nevoilor clientilor interni in termini de calitate, cantitate, timp si loc;
    • Intocmirea / redactarea caietelor de sarcini / specificatiilor de produse si servicii;
    • Initierea si urmarirea analizelor de piata / recerilor de oferta / licitatiilor;
    • Participarea la negocierea / redactarea contractelor de achititie;
    • Urmarirea derularii contractelor / coordonarea activitatii firmelor furnizoare / prestatoare;
    • Gestionarea activitatii de asigurari a Bancii (sediul central si sucursale) in sensul intocmirii, urmaririi si reinnoirii politelor de asigurare, precum si a dosarelor de dauna in vederea recuperarii sumelor aferente de la societatile de asigurare;
    • Implementarea / derularea / coordonarea contractelor specific privind activitatea firmelor ce asigura prestarea serviciilor de curatenie si salubritate pentru toate sediile Bancii;
    • Urmarirea incadrarii bugetare si/sau contabile, precum si executia bugetara pentru domeniile gestionate;