ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KEY WAY INVESTMENTS active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: KEY WAY INVESTMENTS
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Key Way Investments, cu sucursala in Bucuresti, are misiunea de a oferi clientilor cea mai buna experienta de trading, punând la dispozitie o platforma de tranzactionare performanta, impreuna cu o gama variata de instrumente financiare si conditii optime de tranzactionare.

    Cum suntem noi, oamenii si ce oameni ne plac?
    Competitivi, mereu in miscare, gata de actiune si interactiune. Ne plac oamenii indrazneti si ambitiosi, care ne provoaca si aduc energie.

    La noi nicio zi nu seamana cu alta, asa ca suntem spontani si flexibili, dar mai ales perseverenti. Da, mergem de fiecare data pâna in pânzele albe pentru a reusi in ce ne-am propus. Asa speram sa fii si tu. A... si in felul nostru de a face lucrurile nu exista jumatati de masura.

    CREDEM CA SUCCESUL IN AFACERI PORNESTE DE LA OAMENI.

    Cerinte

    Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
    Limba engleza (vorbit/scris) la nivel conversational;
    Abilitati de comunicare si organizare;
    Atitudine pro-activa, dorinta de a invata;

    Responsabilitati

    Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    Evidenta obiectelor de inventar;
    Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;

    Alte informatii

    Mediu de lucru tânăr, competitiv și dinamic;
    Salariu motivant;
    Posibilitate reală de promovare în cadrul companiei;
    Stabilitate și program de lucru fix de luni până vineri;
    Activități interactive și distractive cu colegii;
    o Team-building;
    o Karting;
    o Paintball;
    o Petreceri tematice;
    Play area ce include PlayStation și Xbox și alte modalități prin care să te poți relaxa în fiecare zi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (41)