Ofiter call center-Colectare creante
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Ofiter call center-Colectare creante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.04.2020 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
-Persoana cu atitudine pozitiva, punctuala, ordonata, dinamica;
– Detine abilitati de comunicare si orientata spre succes;
– Capacitatea de concentrare si distributivitate;
– Gestioneaza corect situatiile dificile si de prioritizeaza corect activitatile zilnice;
– Perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
- Orientata către rezultate și abilitate de lucru sub presiune;
– Consideram avantaj: experiența în recuperare creante.
– Recuperare creante
– Gestionarea apelurilor cu clienții
– Colectarea debitelor restante (persoane fizice)
– Gestionarea apelurilor cu debitorii, negocierea termenilor și condițiilor de plată
– Primirea, înregistrarea și gestionarea solicitărilor și a plângerilor din partea debitorilor
– Raportarea constantă către superiorul direct și management
– Implicare și determinare în atingerea target-ului
L-V 8 ore + 1 ora pauza in intervalul 09:00 – 18:00
Sambata – 09:00-18:00 (optional)
Programul de lucru este flexibil
Locația este accesibilă, în centrul orașului
Compania oferă training-uri de specialitate
Alături de un salariu atractiv se ofera și bonusuri în funcție de rezultatele obținute
Condiții profesionale de lucru
Atmosferă competitivă în cadrul unei echipe tinere
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Sef Serviciu Recuperari creante/Executari silite/Litigii Aplica fara CV | |
Agent Telemarketing BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (18) |
Raporteaza eroarea la