Junior Contabil - Trezorerie (determinat, 6 luni)

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Minimum 1 an de experienta in domeniu, de preferat intr-o companie multinationala;
    • Cunostinte de operare si administrare Multicash / online;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul, cunostinte aprofundate de Excel; cunoasterea sistemului financiar Oracle constituie un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze, precum si a altor limbi straine, constituie un avantaj;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre atingerea rezultatelor;
    • Planificare si organizare;
    • Foarte bune abilitati de interactiune;
    • Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
    • Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    • Intocmeste ordinele de plata prin sistemul contabil si in aplicatia Multicash / sistemul online; verifica respectarea circuitului documentelor de plati si asigura efectuarea platilor in limitele de plata autorizate; intocmeste si prezinta spre aprobare documentele necesare autorizarii platilor (situatia datoriilor la scadenta, lista de plati) - in conformitate cu politica de plati a companiei;
    • Asigura efectuarea cu exactitate si la timp a platilor catre furnizorii interni si externi si catre alti creditori ai companiei;
    • Intocmeste zilnic si periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de casa si banca;
    • Asigura periodic colectarea si depunerea documentelor in bancile partenere;
    • Ofera sprijin in realizarea controalelor efectuate de catre autoritatile fiscale, auditorii interni si externi, cu informatiile si rapoartele necesare;
    • Contribuie la implementarea si dezvoltarea rapoartelor viitoare, din sistemul informatic financiar-contabil;
    • Ofera raspuns solicitarilor clientilor pentru dovezi ale platilor efectuate;
    • Ofera suport Managerului cu orice alte informatii suplimentare, ori de cate ori este nevoie;
    • Asigura arhivarea documentelor si documentarea tuturor operatiunilor inregistrarea in conturile din sfera de responsabilitate conform legii si procedurilor companiei.

    Alte informatii

    Angajarea se face prin leasing de personal, pe o perioada determinata de 6 luni, cu posibilitatea de prelungire.