Casier (Sediul Central) - Departament Financiar

Angajator: PRETURI PENTRU TINE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cu o experienta de 12 ani pe piata si o prezenta in 2 tari, Preturi Pentru Tine este cel mai mare retailer romanesc de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru moda de zi cu zi.

    Cu peste 180 de magazine in Romania si Republica Moldova si peste 700 de angajati, PPT Preturi Pentru Tine aduce in viata clientilor produse vestimentare la preturi accesibile, in magazine de proximitate in orasele mici si medii.

    Cifra de afaceri pentru 2017 este de aprox 50 mil. EUR, compania ajungand la peste 25 mil. produse vestimentare si de incaltaminte vandute in unitatile proprii.

    Cerinte

    Aplica daca:

    Ai experienta de minim 1-2 ani pe o pozitie similara;
    Ai studii economice sau de contabilitate;
    Ai experienta in utilizarea ERP (Navision - avantaj) si in utilizarea platformelor bancare;
    Ai cunostinte bune de Microsoft Office (Excel, Word);
    Intelegi aplicabilitatea procedurilor contabile /de trezorerie si fluxul de lucru specific;
    Ai autonomie in organizarea si centralizarea sarcinilor specifice, inclusiv in modul de lucru cu documente si informatii variate;
    Esti foarte atent(a) la detalii;

    Responsabilitati

    Ce ai de facut?

    Esti responsabil/a de evidenta fluxului de bani in numerar, introduci registrele de casa in lei si in valuta in sistemul informatic al societatii/incasari si plati in numerar conform dispozitiilor de plata/incasare intocmite;
    Urmaresti soldurile avansurilor pentru fiecare angajat;
    Te deplasezi la banci pentru depunerea/ridicarea numerarului in lei si valuta;
    Inregistrezi in ERP deconturile angajatilor si alte documente contabile de incasare/plata depuse la casieria centrala in lei sau valuta;
    Emiti facturi catre client interni/externi;
    Inregistrezi in ERP tranzactiile care nu se replica automat din magazin: retururi, plata salarii, depuneri de numerar, facturi de vanzare, etc;
    Verifici concordanta soldului de casa pentru fiecare magazin in sistemul informatic cu soldul inscris in registrul de casa de catre responsabilul din magazine;
    Inregistrezi in sistemul informatic extrasele bancare zilnice pentru conturile bancare deschise in numele societatii;
    Mentii baza de date cu furnizori in sistemul informatic al societatii cu atentie deosebita la termenele de plata si IBAN-urile furnizorilor.