HR Generalist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credius active.


Vezi toate job-urile HR Generalist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Credius
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 06.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credius este o institutie financiara nebancara tanara care ofera solutii de creditare optime, dedicate persoanelor fizice. Suntem prezenti in Romania din 2013 si continuam sa ne dezvoltam prin curaj, invoatie si perfectionare continua. Ne dorim in echipa noastra persoane care au potential si care isi doresc sa avanseze pe plan profesional. Daca esti o persoana pozitiva, orientata catre solutii constructive si daca te caracterizeaza atitudinea „I can!”, te invitam sa faci parte din echipa noastra!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate intr-un domeniu conex (Psihologie sau Resurse Umane);
    - Experienta minim 3 ani in domeniul resurselor umane (functii de Recrutare, Admin, Talent management);
    - Cunoasterea si respectarea prevederilor legislatiei in vigoare;
    - Aptitudini de operare PC (MS Office);
    - Bune abilități de leadership și de comunicare;
    - Capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica situatii;
    - Persoana ordonata, analitica, pragmatica,excelente abilitati de organizare si coordonare;
    - Orice formare/curs in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Planificarea, organizarea, supervizarea si executarea activitătilor departamentului de Resurse Umane;
    - Gestionarea activitatilor de administrare din punct de vedere a legislatiei muncii din Romania;
    - Coordonează activitatea de reactualizare a fişelor de post, Regulament Intern, Contract colectiv de munca;
    - Dezvoltarea sistemului de procese și proceduri in cadrul departamentului de HR;
    - Contribuie la asigurarea necesarului de personal prin coordonarea activitatii de recrutare si selectie, precum si a procesului de retentie a personalului;
    - Administrarea dosarelor de personal (contracte de munca, REVISAL);
    - Intocmirea de adeverinte;
    - Arhivarea la dosarele de personal a tuturor actelor aditionale/deciziilor salariatilor;
    - Intermediaza raporturile dintre angajati si conducerea firmei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (7)