Specialist Contact Center (Ploiesti)

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 26.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau:
    • Studii medii, universitare sau in curs de absolvire;
    • Studii de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj;
    • Experienta in domeniu de cel putin 6 luni reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte avansate Microsoft Excel si prelucrare baze de date;
    • Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancare;
    • Gestionarea activitatii pe baza de procese;
    • Analiza cerintelor clientilor;
    • Cunoasterea aplicatiilor specifice domeniului Limba engleza – nivel mediu;

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    Vei interactiona cu clientii BCR pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, curier, webchat, SMS, fax etc. Vei fi responsabil de atingerea obiectivelor tale individuale si de fidelizare a clientilor precum si de promovarea produselor si serviciilor oferite de banca.

    Ce vei face:
    • Vei gestiona in mod centralizat apelurile clientilor BCR/ potentialilor clienti catre unitatile bancii.
    • Vei apela cu profesionalism fiecare actual sau potential client din lista de contactare si vei aplica tehnici de vanzare si negociere in discutiile cu acestia.
    • Vei identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare si promovare a produselor si serviciilor bancii si ale subsidiarelo, oferind indrumare clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile prin telefon.
    • Vei transmite oportunitatile de vanzare pe care nu le poti finaliza catre canalele in masura sa le gestioneze.
    • Verifici corectitudinea datelor de identificare ale clientilor din documentele contractuale aferente produselor si serviciilor BCR & Subsidiare vandute.
    • Inregistrezi in aplicatiile disponibile interactiunile avute cu clientii.
    • Esti responsabil de gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare.
    • Iti adaptezi comunicarea cu fiecare client, tinand cont de interactiunea pe care o ai cu clientul si pastrezi o atitudine pozitiva, chiar si in cazul situatiilor dificile.

    Alte informatii

    Hai in echipa noastra! Te asteptam sa aplici!