Payroll and Benefits Manager

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Payroll and Benefits Manager active on Hipo.ro

View all jobs Human Resources - Psychology active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: peste 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 01.05.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea DANONE a început acum mai bine 100 de ani cu un vis. Cel al unui mic antreprenor, Issac Carasso, de a îmbunatăți starea de sănătate a oamenilor care sufereau de probleme intestinale. În spatele realizării acestui vis s-au aflat de-a lungul anilor mii de oameni și lideri extraordinari. Astazi, Danone este o companie globală, cu un portofoliu extins care conține lactate proaspete, produse pe bază de plante, nutriție infantilă, apă minerală îmbuteliată și nutriție medicală.

    Vei fi parte a unei echipe care-ți va oferi satisfacția de a face bine, parte a unei companii care aspiră la a avea un impact pozitiv în comunitate și pentru lumea înconjurătoare, prin produsele pe care le oferă și practicile după care se conduce.
    Vei contribui la misiunea noastră, de a oferi oamenilor o sănătate mai bună, într-un mod sustenabil, și vei lucra într-un mediu care pune accent pe starea de bine. Valorizăm spiritul de inițiativă și apreciem inovația: fiecare dintre angajații noștri este încurajat să învețe și să crească.

    Imbrățișăm diversitatea în organizația noastră. Aceasta înseamnă ca acordăm atenție deplină și echitabilă tuturor candidaților infiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, opinie politică, origine națională și dizabilitate sau stare de sănătate.

    Hai și tu în echipa Danone!

    Requirements

    We are looking for a Payroll and Benefits Manager with the following profile:
    Experience & Technical Knowledge:
    • Very good knowledge of labor code and local laws, regulations and procedures governing payroll, compensation and benefits.
    • 5 years of working experience within Payroll & HR Administration
    • Fluency in English and Romanian
    • Familiar with HR information systems

    Skills & Competencies:
    • Strong analytical skills and ability to drive data driven decision making
    • Agility and ability to manage complexity and prioritize
    • Collaborative mindset & attitude
    • Strong communication, relationship building and client oriented skills
    • Results oriented
    • Ability to manage confidentiality

    Responsibilities

    • You will Lead local Admin & Payroll activities. payroll inputs preparation, communication with external payroll provider, processing payroll outputs for HR, accounting, reporting and other needs
    • HR reporting
    • Benefits administration
    • Support in benefits review & setup
    • support in Bonuses calculation
    • Participation and support of local implementation of regional C&B projects

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (96)