Asistent Achizitii - Perioada Determinata - 108561
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile METRO Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Achizitii - Perioada Determinata - 108561 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | METRO Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.06.2020 |
Remote work: | On-site |
Noi, la METRO, suntem o echipa de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicati celor care se dedicati muncii lor, lucram pentru cei care se trezesc in fiecare dimineata si vor sa schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-si transforma visul intr-o afacere, pentru milioane de antreprenori din intreaga lume. Desi se spune ca toate lucrurile se schimba, un lucru a ramas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucram pentru METRO! Lucram pentru peste 20 de milioane de clienti METRO, fiecare cu propriile visuri, ambitii si provocari. Pentru ei, gasim solutii personalizate si lucram cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atat micile afaceri cu mari idei, cat si afacerile globale cu prioritati locale.
METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial în Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucureşti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele oraşe: Cluj, Bacau, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.
Esti pasionat de lucrul in echipa si vrei sa afli tot ce este nou in domeniul vanzarilor? Ai putea fi candidatul ideal apentru rolul nostru de Asistent Achizitii.
Alatura-te echipei si te vei ocupa de:
• Administrarea datelor in sistemul informatic (dosar furnizori, informatii articole) si verificarea/mentinerea acuratetii acestora
• Urmarirea derularii contractelor
• Urmarirea nivelului de stoc din magazine si mentinerea nivelului optim al stocurilor
• Realizarea rapoartelor
• Urmarirea realizarii targetelor/indicatorilor de performanta
• Participa la intocmirea cataloagelor METRO
Pentru a avea succes in acest rol, vei avea nevoie sa:
• Te bucuri de cafeaua de dimineata alaturi de colegii de echipa
• Orientare excelenta catre cerintele pietei si ale clientului
• Abilitatea de a lucra, atat individual, cat si in echipa
• Orientare catre rezultat, spirit organizatoric
• Operare calculator (Microsoft Office: Excel, PowerPoint) nivel mediu
• Cunostinte de limba engleza, nivel mediu
Ce oferim in schimb?
• Vei avea sprijinul unei echipe de profesionisti
• Vei gasi la noi un mediu prietenos si oportunitati de dezvoltare
• Vineri este zi scurta ( programul se termina in jurul orei 14:30)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Care - perioada determinata Aplica fara CV | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Feeria, Baneasa Mall (perioada determinata) Aplica fara CV | |
Consilier Creditare PF - Agentia Chibrit (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (32) |
Raporteaza eroarea la