Planner (in Supply Chain) - 103079

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Planner (in Supply Chain) - 103079 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.05.2020
    Remote work: On-site

    Noi, la METRO, suntem o echipă de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicați celor care se dedică muncii lor, lucrăm pentru cei care se trezesc în fiecare dimineață și vor să schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-și transforma visul într-o afacere, pentru milioane de antreprenori din întreaga lume. Deși se spune că toate lucrurile se schimbă, un lucru a rămas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucrăm pentru METRO! Lucrăm pentru peste 20 de milioane de clienți METRO, fiecare cu propriile visuri, ambiții și provocări. Pentru ei, găsim soluții personalizate și lucrăm cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atât micile afaceri cu mari idei, cât și afacerile globale cu priorități locale.

    METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

    Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
    • Generarea previziunilor de vânzări și generarea modelelor statistice/ analize pentru a sprijini deciziile comerciale de amploare
    • Modificarea previziunilor iniţiale privind comenzile magazinelor, prin factorii calitativi corespunzători, susţinuţi de sistem şi/ sau prin colectarea informaţiilor corespunzătoare de la experţi (de exemplu dept. Management Oferta, Operațional)
    • Definirea nivelurilor necesare pentru stoc şi calcularea cerinţelor nete rezultate in urma aplicarii obiectivelor strategice stabilite (target
    • Gestionarea procesului de comandă prin acorduri cu furnizorii, condiţiile de livrare, obiectivele privind disponibilitatea şi nivelurile dorite pentru stoc
    • Execuția corespunzătoare şi la timp a comenzilor de către furnizori (furnizori locali și de import)
    • Monitorizarea performanţei stocului şi a disponibilităţii mărfii şi luarea măsurilor de corecţie corespunzătoare 

    Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:
    • Studii superioare
    • Abilitatea de comunicare și de a lucra în echipă
    • Abilități analitice și de rezolvare a problemelor
    • Flexibilitate și loialitate
    • Abilități de planificare și analiză de stocuri/ comenzi
    • Limba engleză
    • Cunoșținte utilizare PC, Office (Excel, Word)

    Ce oferim in schimb?
    • Vei avea sprijinul unei echipe de profesionisti
    • Vei gasi la noi un mediu  prietenos si oportunitati de dezvoltare
    • Vineri este  zi scurta ( programul se termina in jurul orei 14:30)
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)