Sales Specialist - B2B (with Italian)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Sales Specialist - B2B (with Italian) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam un coleg cu atitudine proactiva, spirit de initiativa si cu abilitati comerciale pentru un proiect ambitios.


    Ne-ar placea sa ai:
    - experienta profesionala de minimum 1 an în domeniul vânzarilor;
    - bune abilitati de comunicare si negociere si o excelenta capacitate de a stabili relatii de afaceri de calitate cu clientii;
    - reale calitati de adaptare, pragmatism si spirit competitiv;
    - nivel mediu-avansat de limba italiana (minimum nivel B2);
    - cunostinte de limba engleza – reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Rolul tau va fi sa comercializezi produse în regim en-gros catre clienti B2B (persoane juridice) din Italia.


    Misiuni principale:
    - prospectarea telefonica a clientilor potentiali, identificarea nevoilor de achizitie a acestora si promovarea produselor din stoc;
    - pregatirea de prezentari pentru produsele propuse spre vânzare si difuzarea acestora catre grupurile de clienti interesati;
    - relationarea continua cu clientii potentiali, oferirea de devize informative privind produsele de interes, obtinerea de comenzi ferme si declansarea demersurilor de pregatire a acestora catre departamentele administrativ si logistic;
    - asigurarea unui control permanent asupra comenzilor deschise si asupra portofoliului de clienti, pentru fidelizarea acestora si generarea de noi comenzi.

    Alte informatii

    ?i pentru c? valorific?m implicarea ?i dorin?a de a înv??a, oferim urm?toarele beneficii:
    - acces la ?coala intern?ional? de formare a companiei + training-uri;
    - pachet care include beneficii financiare ?i non-financiare;
    - prime de performan??;
    - Sal? de relaxare. Atunci cand ai o pauz? în timpul zilei te po?i bucura de o mas? de foosball, PlayStation ?i Green Corner;
    - Vineri tematice ?i alte activit??i bazate pe conceptul "Happy people at work".

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Iasi,

    Aplica fara CV
    3200 RON NET / luna
    Iasi,

    Vezi job-uri similare (9)