Risk Manager Retail

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Risk Manager Retail active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerinte:
    • Absolvent al unei facultati cu profil economic
    • Minim 1 an experienta bancara in aria de Business Clients
    • Cunostinte elementare de contabilitate
    • Experienta in analiza aplicatiilor de credit

    Responsabilitati

    Scop:
    • Obtinerea unui management al riscului corect prin:
    - Analiza propunerilor de credit si luarea de decizii de credit in limita competentelor de aprobare detinute
    - Asigurarea unei baze uniforme, obiective si argumentate de evaluare a deciziilor de acordare a unui credit
    - Propunerea de solutii pentru diminuarea riscului
    - Propunerea unei decizii de creditare si prezentarea ei spre aprobare nivelului superior de competenta (daca este cazul)
    Responsibilitati:
    • Evalueaza aplicatiile de credit/solicitarile de modificare a conditiilor de aprobare si a altor solicitari primite de la sucursale referitoare la clientii de credit Business, inclusiv prin analiza si aplicarea proceselor, instrumentelor, politicilor, normelor si procedurilor/instructiunilor de lucru specifice, cu respectarea cadrului legislativ in vigoare;
    • Ia decizia de creditare pentru solicitarile aflate in competenta sa de aprobare, respectiv formuleaza opinia referitoare la riscurile solicitarii si posibilitatile de diminuare a acestora si, daca este cazul, le inainteaza nivelului de competenta corespunzator in vederea adoptarii celei mai bune decizii de creditare;
    • Semnaleaza superiorului direct orice caz pentru care, in urma analizei, are o suspiciune de frauda;
    • Participa activ la imbunatatirea si eficientizarea calitatii activitatii procesului de creditare a clientilor Business, prin imbunatatirea fluxurilor/proceselor existente, precum si alinierea acestora la obiectivele bancii, precum si prin realizarea adecvata a mecanismelor de control intern;
    • Participa la elaborarea procedurilor de credit/instructiunilor de lucru pentru buna desfasurare a activitatii coordonate impreuna cu alte departamente abilitate si ofera suportul pentru implementarea respectivelor proceduri/instructiuni;
    • Ofera suport sucursalelor privind activitatea de creditare a clientilor Business;
    • Asigura training on the job pentru angajatii Unicredit Bank;
    • Clarifica prevederile procedurilor de lucru, daca este cazul, facand apel la superiorul direct, departamentul responsabil/emitent si/sau la Departamentul Organizare;
    • Isi insuseste si aplica standardele interne si celelalte aspecte privind calitatea (profesionalism, atitudine, comunicare, comportament, implicare, tinuta, timpi de raspuns conform cu procedurile in vigoare) in oferirea serviciilor clientilor interni;
    • Adopta o atitudine pro-client si actioneaza permanent pentru imbunatatirea performantei serviciilor oferite clientilor interni;
    • Arhiveaza dosarele de credit;
    • Abordarea adecvata in vederea pastrarii echilibrului intre cresterea vanzarilor si monitorizarea riscurilor;
    • Evaluarea si aprobarea rating-ului final/ a performantei financiare a clientilor Business;
    • Participarea la Cursurile de pregatire a personalului implicat in activitatea de creditare clienti Business;

    Alte informatii


    Competente:
    • Abilitati analitice foarte bune, corelate cu o buna capacitate de sinteza a infomatiilor
    • Capacitatea de a lua decizii
    • Abilitatea de a lucra in conditii de stress
    • Abilitati foarte bune de management a timpului
    • Anticiparea riscurilor
    • Grija pentru client

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (173)