IT Service Desk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile IT Service Desk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    The IT Service Desk Officer is responsible for ensuring customer focus in a timely and
    efficient manner, while adhering to Raiffeisen Bank values and standards . With a detail
    oriented mind, he/she is always eager to improve the existing procedures in order to
    contribute to our customers’ satisfaction

    Responsabilitati

    You will achieve your results by being a reliable colleague, motivated and well-organized and by forming the essential link between IT and the end users
    Act as a single point of contact for all end users regarding IT issues and queries
    You will record and classify received incidents and undertake an immediate effort in order to restore a failed IT Service as quickly as possible
    Log all incident/service request details, allocating categorization and prioritization codes
    Provide first level investigation and diagnosis of all Incidents and service requests
    Verify resolution with users and resolve incidents in ITSM tool. Keep the customer updated with the current status of his incident
    Assign unresolved incidents to appropriate level 2/level 3 support groups
    Escalate Major Incidents to senior analysts
    Ticket monitoring according to internal service level agreements

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (374)