Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Service Desk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile IT Service Desk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.08.2020 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
The IT Service Desk Officer is responsible for ensuring customer focus in a timely and
efficient manner, while adhering to Raiffeisen Bank values and standards . With a detail
oriented mind, he/she is always eager to improve the existing procedures in order to
contribute to our customers’ satisfaction
You will achieve your results by being a reliable colleague, motivated and well-organized and by forming the essential link between IT and the end users
Act as a single point of contact for all end users regarding IT issues and queries
You will record and classify received incidents and undertake an immediate effort in order to restore a failed IT Service as quickly as possible
Log all incident/service request details, allocating categorization and prioritization codes
Provide first level investigation and diagnosis of all Incidents and service requests
Verify resolution with users and resolve incidents in ITSM tool. Keep the customer updated with the current status of his incident
Assign unresolved incidents to appropriate level 2/level 3 support groups
Escalate Major Incidents to senior analysts
Ticket monitoring according to internal service level agreements
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Service Desk Specialist with English Aplica fara CV | |
IT Service Desk Technician with German and English Aplica fara CV | |
Service Desk Agent with Polish Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (374) |
Raporteaza eroarea la