Transport Administrative Clerk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Transport Administrative Clerk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Ilfov
  • Actualizat la: 03.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    FM Logistic angajeaza Administrative Clerk in echipa de Transport Rutier Intern din Dragomiresti.

    Cerinte:

    Studii medii / superioare
    Proactivitate
    Organizare
    Spirit de echipa
    Abilitati foarte bune de comunicare – in relatia cu soferii, companiile de transport, reprezentanții clienților și colegii de la departamentul de transport și din alte departamente
    Entuziasm si dorinta de munca
    Abilitati de utilizare MsOffice (Excel, Word si Power Point)
    Engleza - nivel mediu scris si conversational

    Responsabilitati

    Receptioneaza facturile de transport emise de catre colaboratorii FM Romania
    Verifica existenta tuturor documentelor de transport, verifica corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile, cu contractul sau comanda de transport
    Inregistreaza in sistemul de transport toate facturile cu documentele aferente
    Contacteza colaboratorii pentru obtinerea documentelor de transport si se asigura ca aceste documente se recupereaza in termenul agreat
    Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati
    Arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor
    Asigura un standard de calitate adecvat al cooperarii sale cu alti angajati FM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (69)