Complaints / Back Office Manager @eMAG

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Complaints / Back Office Manager @eMAG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    We are looking for a bright, talented and motivated, with a can do attitude Complaints Manager to join our team!

    • At least 3 years experience as a call center/ complaints/ back office manager
    • Bachelor’s degree required
    • Supervisory management skills
    • Team development skills
    • The candidate should be confident, having the ability to operate in a very dynamic environment
    • Strong interpersonal skills and effective communication (both verbal and written)
    • Self-motivated individual, empathic and customer focused that is also highly organized, analytical, task focused, and multiple priorities in a fast-moving environment

    Responsabilitati

    • Responsible for the daily running and management of the Complaints Team through the effective use of resources;
    • Oversees all aspects of the customer service experience to troubleshoot processes and procedures and make improvements of customer service quality;
    • Coordinate and motivate team members through positive communication and feedback;
    • Maintains and improves Claims operations by monitoring system performance;
    • Identifying and solving problems; preparing and completing action plan;
    • Managing system and process improvement and quality assurance programs;
    • Evaluate and monitor the Customer Support Agents and their team leaders;
    • Create effective customer service procedures, policies, and standards;
    • Implement an effective customer loyalty program.

    Alte informatii

    Benefits

    • Competitive salary package;
    • Attractive additional benefits policy
    • Integration program in a professional, young & dynamic team;
    • Having the opportunity to learn the e-commerce industry
    • The opportunity to work in a pleasant and friendly team, where you will have the chance to learn on a daily basis, and develop your career.