Jr HR admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Jr HR admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România este in cautarea unor candidati pentru pozitia de Jr HR admin – limba franceza, in cadrul uneia dintre cele mai mari instituții bancare din România.

    Pe acest rol vei fi responsabil de primirea si gestionarea eficienta si eficace a solicitarilor pe zona de payroll si administrare personal, primite de la salariatii si reprezentantii Resurse Umane din tarile deservite de Centrul Servicii Suport HR EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). Te vei asigura ca toate intrebarile/solicitarile sunt inregistrate si rezolvate sau escaladate catre persoanele abilitate, in conformitate indicatorii de performanta stabiliti cu clientii.

    Cerinte:

    Experienta minimum 1 - 2 ani in activitati de administrare personal si/sau payroll;
    Limba franceza - nivel avansat
    Abilitati de comunicare
    Proactivitate si spirit de initiativa

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului HR;
    Inregistreaza in softul de RU diversele solicitari din partea clientilor interni si verifica si completeza dosarele de personal;
    Administreaza si arhiveaza documentele de personal;
    Gestioneaza cererile de concediu;
    Tine evidenta concediilor pentru fiecare departament/ compartiment;
    Intocmeste si elibereaza diverse adeverinte necesare angajatilor, fara a se limita la acestea;
    Ofera suport in activitatile de calcul salarial si operatiuni derivate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv;
    Tichete de masa;
    Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00.
    Mediu de lucru si profesionist si sustinere in dezvoltarea unei cariere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)