Jr HR admin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Jr HR admin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.01.2020 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group România este in cautarea unor candidati pentru pozitia de Jr HR admin – limba franceza, in cadrul uneia dintre cele mai mari instituții bancare din România.
Pe acest rol vei fi responsabil de primirea si gestionarea eficienta si eficace a solicitarilor pe zona de payroll si administrare personal, primite de la salariatii si reprezentantii Resurse Umane din tarile deservite de Centrul Servicii Suport HR EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). Te vei asigura ca toate intrebarile/solicitarile sunt inregistrate si rezolvate sau escaladate catre persoanele abilitate, in conformitate indicatorii de performanta stabiliti cu clientii.
Cerinte:
Experienta minimum 1 - 2 ani in activitati de administrare personal si/sau payroll;
Limba franceza - nivel avansat
Abilitati de comunicare
Proactivitate si spirit de initiativa
Responsabilitati:
Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului HR;
Inregistreaza in softul de RU diversele solicitari din partea clientilor interni si verifica si completeza dosarele de personal;
Administreaza si arhiveaza documentele de personal;
Gestioneaza cererile de concediu;
Tine evidenta concediilor pentru fiecare departament/ compartiment;
Intocmeste si elibereaza diverse adeverinte necesare angajatilor, fara a se limita la acestea;
Ofera suport in activitatile de calcul salarial si operatiuni derivate.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masa;
Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00.
Mediu de lucru si profesionist si sustinere in dezvoltarea unei cariere.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Recruitment Administrator with English Hybrid | |
Administrator Aplica fara CV | |
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (50) |
Raporteaza eroarea la