Payroll officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SEGULA TECHNOLOGIES ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Payroll officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: SEGULA TECHNOLOGIES ROMANIA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    JOIN US! Do you want to share your knowledge while constantly learning? Whether you are a student, a recent graduate, or an experienced engineer or project manager, at SEGULA Technologies you will find opportunities that will add meaning to your career!

    Whether you are a student, young graduate, engineer or experienced project manager, at SEGULA Technologies you will find the opportunity to give a new meaning to your career. Skills development is a big part of SEGULA Technologies’ DNA, the company offers the possibility to move between sectors and positions, as well as attractive geographic mobility opportunities.

    SEGULA Technologies is always looking for new, ingenious, and daring talents worldwide to support all the major industrial actors within the automotive, aeronautics, energy, railway, naval, oil & gas and pharmaceutical sectors.

    Do you have a touch of genius? Take a new challenge and join us!

    Cerinte

    Echipa departamentului HR se extinde si suntem in cautarea unui nou coleg sau colega care sa ocupe postul de Payroll Officer.
    • Absolvent(a) studii superioare;
    • Atestat Inspector Resurse Umane obligatoriu;
    • Experienta in administrare dosare de personal si calcul salarial minim 1 an (de preferat intr-o societate cu 400 salariati);
    • Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
    • Engleza sau Franceza nivel conversational;
    • Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor;
    • O foarte buna capacitate de adaptare, acomodare, integrare;
    • Abilitati de intelegere si transmitere a informatiilor;
    • Proactivitate si orientare catre rezultate;
    • Persoana dinamica; excelente abilitati de comunicare;
    • MS Office - nivel avansat;
    • REVISAL; salarizare – SAGA
    • Disponibilitate pentru deplasari la punctele de lucru din Pitesti si Brasov 2 zile/luna (in functie de nevoi)
    • Permis de conducere - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Intocmeste documentele in legatura cu angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca, conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
    • Intocmeste actele aditionale, fisele de post, actualizeaza regulamentul intern; contractul colectiv de munca; organigrama functiilor in societate;
    • Intocmeste adeverinte solicitate de salariati;
    • Redacteaza rapoartele periodice de personal solicitate de directiunea generala;
    • Efectueaza inscrierile in REVISAL la zi (in functie de nevoi);
    • Colecteaza, centralizeaza, verifica si inregistreaza in sistemul informatic documentele/informatiile conexe in legatura cu pontajul (evidenta orelor suplimentare, concediilor de odihna, evidenta concediilor medicale, concediilor fara plata etc.);
    • Efectueaza calculul salariilor cu ajutorul software SAGA; intocmeste, editeaza statele de plata si asigura verificarea acestora referitor la inregistrare pontaje, bonuri de masa, prime, retineri, concedii de odihna, concedii medicale; stabileste platile aferente contributiilor sociale, a taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat;
    • Asigura gestionarea tichetelor de masa;
    • Asigura colaborarea cu celelalte departamente;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (17)