Operations manager-GAMBLING INDUSTRY

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Operations manager-GAMBLING INDUSTRY active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Alt oras
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    1. Absolvent studii superioare ;
    2. Certificari / cursuri de specialitate in domeniile IT, electronica, eletrotehnica;
    3. Permis conducere categoria B;
    4. Experienta de minimum 5 ani intr-o pozitie similara (sali de joc);
    5. Disponibilitate pentru delpasari;
    6. Rezistenta la sarcini repetitive ;
    7. Adaptabilitate;
    8. Cunostearea limbii engleze la nivel avansat ( cunoasterea limnbii ruse poate contitui un avantaj);
    9. Capacitate foarte buna de planificare si organizare;
    10. Asumarea deciziilor;
    11. Cunoasterea si intelegerea pietei jocurilor de noroc (in special partea de sloturi);
    12. Cunoasterea principalelor tendinte ale pietei si intelegerea nevoilor jucatorilor de slot;
    13. Cunoasterea competitorilor de pe teritoriul Romaniei;
    14. Cunoasterea principiului de calcul a rentabilitatii unei retele de sali de joc;
    15. Cunoasterea si intelegerea aparatelor de tip slot-machine, a mix-ului de jocuri, precum si a cererii specifice de jocuri in anumite regiuni ale tarii.

    Responsabilitati

    1. Crearea unei strategii de dezvoltare / extindere a retelei de sali de jocuri;
    2. Analiza eficientei salilor de joc;
    3. Gestionarea proceselor de deschidere a punctelor de lucru;
    4. Buna gestionare a salilor de sloturi din diferite regiuni ale Romaniei, precum si intelegerea specificului fiecarui oras unde compania este prezenta;
    5. Analiza competitorilor ;
    6. Analiza si implementarea mix-ului de jocuri in sali ;
    7. Administrarea relatiei cu furnizorii de aparate de tip slot_machine (contracte de achizii si contracte de inchiriere);
    8. Supraveghează și coordonează activitatea desfășurată de angajații din subordine, asigurând aplicarea corectă a procedurilor operaționale;
    9. Gestionarea eficienta si motivarea personalului din subordine;
    10. Supervizarea si gestionarea eficienta a proceselor premergatoare activitatilor de metrologie, autorizare, mutare, etc;
    11. Interactioneaza frecvent cu autoritatile locale cat si cu tertii;
    12. Periodic, colecteaza din piata (de la jucatori) informatii referitoare la satisfactia clientilor, la imaginea companiei comparativ cu competitorii;
    13. Crearea si optimizarea proceselor operationale din cadrul retelei;
    14. Raportare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (64)