Secretara (Receptionera) - Sediul central (part time - 4h)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.


Vezi toate job-urile Secretara (Receptionera) - Sediul central (part time - 4h) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.

    Ce ne definește?
    - Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară.
    - Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking.
    - Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale.
    - Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.

    De ce să ne alegi?
    - Investim și oferim recunoștință tuturor colegilor noștri. Odată ajuns în echipă, te faci remarcat rapid și promovezi pe baza rezultatelor tale: peste 70% dintre colegii care ocupă poziții manageriale, provin din promovare internă.
    - Suntem tineri, vârsta medie este de 33 de ani și adevărați specialiști - vei găsi aici oameni energici, dispuși întotdeauna să te ajute.
    - Construim programe dedicate angajaților, strâns legate de pasiunile lor, dar și de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Share Your Hobby, Libra Voices, Debatable, Mentoring, peste 2,000 de ore training anual.
    - Nu în ultimul rând, conform studiului realizat de undelucram.ro, Libra este cel mai bun angajator din domeniul financiar-bancar din ultimii trei ani consecutivi.

    Hai în echipa Libra!
    Te așteptăm alături de noi pentru a construi împreună o experiență de banking inovatoare. Noi evoluăm rapid. Și tu poți!

    Cerinte

    Absolvent studii superioare
    Cunostinte limba engleza - nivel mediu
    Cunostinte PC - Microsoft Office - nivel avansat
    Bune abilitati de comunicare, atitudine proactiva si orientare catre client, capacitate de organizare si prioritizare

    Responsabilitati

    Asigura servicii de receptie in Centrala
    Raspunde de ambientul zonei de primire al oaspetilor
    Tine evidenta rezervarilor salilor de intalnire din cadrul bancii
    Gestioneaza rezervarile masinilor din parcul auto al Bancii
    Asigura servicii de secretariat pentru Presedintele si Vicepresedintele Libra Bank (ex.: traduce corespondenta; pregateste raspunsuri conform instructiunilor primite de la Management; organizeaza deplasari atat in Romania cat si in strainatate; stabileste legaturile telefonice, preia si transmite mesaje)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (63)