Head of Logistics and Procurement

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Agricole active.


Vezi toate job-urile Head of Logistics and Procurement active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă universală, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta de minim 5 ani în domeniul logistic, cu responsabilitati de coordonare, de preferat in domeniul bancar
    • Cunostinte in domeniul pietelor bunurilor si serviciilor care intra sub incidenta activitatii de achizitii centralizate a bancii
    • Cunoaşterea pietei imobiliare si a celorlalte piete cu care intra in contact prin intermediul partenerilor de afaceri din domeniul logisticii
    • Excelente abilitati de organizare si negociere
    • Cunoaşterea limbii engleze
    • Cunostinte bune de ultilizare a pachetului Ms Office
    • Capacitate de analiza si sinteza
    • Capacitate de rezolvare de probleme
    • Abilitati de lucru in echipa

    Responsabilitati

    • Asigurarea managementul proceselor si activitatilor logistice ale bancii
    • Dezvoltarea unui sistem eficient de achizitii centralizate
    • Coordonarea activitatii administrative, de dezvoltare, mentenanta si securitate fizica a bancii
    • Optimizarea cheltuielilor administrative si operationale ale bancii, indeosebi costurile administrate de unitatile pe care le coordoneaza
    • Selectarea, negocierea si formularea de opinii si propuneri catre conducerea bancii privind contractele de achizitii / inchirieri de locatii pentru banca
    • Managementul proiectelor de deschideri / relocari / inchideri de sucursale si al celor legate de spatiile din sediul central din punct de vedere constructiv (incheierea contractelor de design, contractelor de dirigentie de santier, organizarea de licitatii privind proiectele de constructie, contractelor de constructie, contractelor de achizitie mobila, a contractelor de semnalistica exterioara, etc.)
    • Managementul proiectelor de renovare / intretinere a locatiilor bancii
    • Renegocierea contractelor de inchiriere incheiate de banca
    • Gestionarea initiativelor adresate conducerii bancii, legate de securitatea fizica a bancii (transport valori, contracte de paza si monitorizare, instalare sisteme de alarma, avizare planuri de paza si planuri de transport valori, contracte postgarantie pentru sisteme de alarma, mod de actiune in situatii de urgenta, etc.)
    • Propunerea de solutii catre conducerea bancii si coordonarea activitatilor administrative ale bancii privind managementul contractelor de asigurare pentru cladiri, autoturisme, bunuri si investitii imobiliare facute de banca, achizitia produselor de birotica – papetarie, a produselor de protocol si curatenie, achizitia, distribuirea si urmarirea modului de administrare a parcului auto al bancii, managementul contractelor de leasing incheiate de catre banca, stabilirea rutelor si orarului pentru soferii bancii si urmarirea modului de respectare a graficelor stabilite, achizitia, , managementul contractelor de curatenie a locatiilor bancii, managementul serviciilor de protocol, managementul procesului de arhivare, managementul functiilor registratura si curierat, incheierea contractelor de utilitati pentru locatiile bancii, etc.
    • Raportarea acurata a datelor priviind pierderile cauzate de riscuri operationale si notificarea acestora catre entitatile competente ale bancii
    • Initiarea de politici si proceduri legate de activitatea Diviziei Logistica si Achizitii si revizuirea celor existente

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (248)