Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Problem Solving Executive
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Problem Solving Executive active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.01.2020 |
Remote work: | On-site |
Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.
Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.
Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.
Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.
Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.
În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.
Aplica la rolul Problem Solving Executive si ajuta clientii Orange cu cele mai bune solutii la reclamatiile acestora. Ne dorim un coleg care sa explice cat mai bine clientilor raspunsurile oferite, sa dea informatii clare si sa ajute clientul sa inteleaga situatia.
Vei putea sa analizezi reclamatiile primite de la clienti, astfel incat sa le poti oferi cel mai bun raspuns.
-Student sau absolvent de studii superioare
-MS Office Competente Specifice
-persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
-orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
-capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
-rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
-redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti
-comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor
-identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
-efectuarea de modificari in profilul clientilor
-oferirea de asistenta pentru colegii din front line
Iti multumim pentru aplicatie!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Back-office Support Ambassador - French and English(Remote) Remote | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la