Problem Solving Executive

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Aplica la rolul Problem Solving Executive si ajuta clientii Orange cu cele mai bune solutii la reclamatiile acestora. Ne dorim un coleg care sa explice cat mai bine clientilor raspunsurile oferite, sa dea informatii clare si sa ajute clientul sa inteleaga situatia.
    Vei putea sa analizezi reclamatiile primite de la clienti, astfel incat sa le poti oferi cel mai bun raspuns.

    -Student sau absolvent de studii superioare
    -MS Office Competente Specifice
    -persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
    -orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
    -capacitatea de diagnoza si propunere de solutii

    Responsabilitati


    -rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
    -redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti
    -comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor
    -identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
    -efectuarea de modificari in profilul clientilor
    -oferirea de asistenta pentru colegii din front line

    Alte informatii

    Iti multumim pentru aplicatie!