Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Administrativ - Departamentul Juridic - 108240
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile METRO Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ - Departamentul Juridic - 108240 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro |
Angajator: | METRO Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Noi, la METRO, suntem o echipă de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicați celor care se dedică muncii lor, lucrăm pentru cei care se trezesc în fiecare dimineață și vor să schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-și transforma visul într-o afacere, pentru milioane de antreprenori din întreaga lume. Deși se spune că toate lucrurile se schimbă, un lucru a rămas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucrăm pentru METRO! Lucrăm pentru peste 20 de milioane de clienți METRO, fiecare cu propriile visuri, ambiții și provocări. Pentru ei, găsim soluții personalizate și lucrăm cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atât micile afaceri cu mari idei, cât și afacerile globale cu priorități locale.
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.
Esti pasionat de domeniul juridic? Esti o persoana organizata si meticuloasa? Ai putea fi persoana ideala pentru rolul nostru de Asistent Administrativ in departamentul Juridic.
Alatura-te echipei si te vei ocupa de:
• Activități administrative (menținerea corespondentei, activități organizatorice: conferințe telefonice, webex, arhivă, înregistrarea contactelor în baza de date, presentări ale departamentului Juridic, etc.)
• Oferirea de suport în crearea documentelor legale, rapoartelor legale, suport în pregătirea documentelor necesare etc.
• Asigurarea suportului echipei în activitatile si proiectele desfasurate
Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:
• Minim 1 an experienta într-un rol similar
• Atitudine proactivă și deschidere către a invata lucruri noi
• Abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare
• Abilitati de gestionare a proiectelor - reprezinta un avantaj
• Nivel avansat al limbii engleze
• Abilități avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office
Ce oferim în schimb?
• Vei avea sprijinul unei echipe de profesionisti
• Vei gasi la noi un mediu prietenos si oportunitati de dezvoltare
• Vineri este zi scurta( programul se termina în jurul orei 14:30)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ (evidenta bunuri) Aplica fara CV | |
Consilier Juridic Aplica fara CV | |
Consilier Juridic BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la