Junior Dictionary Classifier

Angajator: GfK Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Our world is changing fast. Consumers, users, and buyers are calling the shots. New things become possible every second. And more complicated, too. Our clients are businesses around the globe. To make the best possible decisions every day, they need to really know what is going on, now and in the future. We don't have a crystal ball, either. But we love data and science and we understand how to connect the two. We care about attention to detail and accuracy. We are digital engineers who build world-class research, powered by high technology. Because people who know best lead the way.

    This is why GfK means Growth from Knowledge.


    Lumea noastră se schimbă repede. Consumatorii, utilizatorii și cumpărătorii folosesc tot ceea ce este nou pe piata. Lucrurile noi devin posibile în fiecare secundă si fiecare secunda devine mai complicată.
    Clienții noștri sunt companii din întreaga lume si pentru a lua cele mai bune decizii în fiecare zi trebuie să știe cu adevărat ce se întâmplă, acum și în viitor. Nu avem o bol de cristal dar ne plac datele și știința și înțelegem cum sa facem legatura intre cele doua. Ne pasă de atenția acordată detaliilor și preciziei. Suntem ingineri digitali care construiesc cercetări de nivel mondial, bazate pe tehnologii de vârf.

    GfK înseamnă Growth from Knowledge / crestere prin cunoastere, iar noi, oamenii din GfK, ajutam clientii sa se dezvolte.

    Cerinte

    · Studii: Liceu, Licenta sau studii de licenta in curs;
    · MSOffice, in special Excel si Word intermediar (sortari, formule de baza, etc.);
    · Navigare pe Internet - deskresearch;
    · Cunostinte medii de limba engleza – in special in scris;
    · Atentie la detalii si initiativa;
    · Bune abilitati de comunicare si sinteza;
    · Abilitatea de a lucra cu deadlineuri;
    · Orientare spre rezolvarea problemelor;
    · Abilitatea de a lucra in echipa;


    Responsabilitati

    · Identifica detaliile despre bunurile de larg consum monitorizate si scanate de gospodarii
    · Incadreaza in categoriile si segmentele potrivite din baza de referinta produsele cu detalii cunoscute
    · Intretine si actualizeaza baza de referinta in conformitate cu schimbarile din piata
    · Deplasare periodica in magazine pentru a verifica detaliile si noutatile din pietele monitorizate
    · Monitorizeaza informatiile despre magazine, produse, producatori, si alte detalii solicitate punctual din presa, internet, leafleturi, etc.
    · Strange etichete si identifica diferentele dintre acestea si informatiile de referinta
    · Dezvolta metode de obtinere a informatiilor despre pietele monitorizate si de eficientizare a proceselor.
    · Sorteaza ambalajele primite de la gospodarii si le noteaza in fisierele centralizatoare.