Transport Administrative Clerk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Transport Administrative Clerk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 02.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    -Studii medii / superioare
    -Proactivitate
    -Organizare
    -Spirit de echipa
    -Abilitati foarte bune de comunicare – in relatia cu soferii, companiile de transport, reprezentanții clienților și colegii de la departamentul de transport și din alte departamente
    -Entuziasm si dorinta de munca
    -Abilitati de utilizare MsOffice (Excel, Word si Power Point)
    -Engleza - nivel mediu (scris si conversational)

    Responsabilitati

    -Receptioneaza facturile de transport emise de catre colaboratorii FM Romania
    -Verifica existenta tuturor documentelor de transport, verifica corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile, cu contractul sau comanda de transport
    -Inregistreaza in sistemul de transport toate facturile cu documentele aferente
    -Contacteza colaboratorii pentru obtinerea documentelor de transport si se asigura ca aceste documente se recupereaza in termenul agreat
    -Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati
    -Scaneaza si arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor
    -Asigura un standard de calitate adecvat al cooperarii sale cu alti angajati FM

    Alte informatii

    -Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:15
    -salariu de baza + bonus de performanta
    -tichete de masa 15 RON
    -24 zile de concediu/an
    -prime si zile libere pentru diverse evenimente in familie
    -prima de fidelitate
    -abonament medical
    -card bauturi calde

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (69)