Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Transport Administrative Clerk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Transport Administrative Clerk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.01.2020 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
-Studii medii / superioare
-Proactivitate
-Organizare
-Spirit de echipa
-Abilitati foarte bune de comunicare – in relatia cu soferii, companiile de transport, reprezentanții clienților și colegii de la departamentul de transport și din alte departamente
-Entuziasm si dorinta de munca
-Abilitati de utilizare MsOffice (Excel, Word si Power Point)
-Engleza - nivel mediu (scris si conversational)
-Receptioneaza facturile de transport emise de catre colaboratorii FM Romania
-Verifica existenta tuturor documentelor de transport, verifica corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile, cu contractul sau comanda de transport
-Inregistreaza in sistemul de transport toate facturile cu documentele aferente
-Contacteza colaboratorii pentru obtinerea documentelor de transport si se asigura ca aceste documente se recupereaza in termenul agreat
-Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati
-Scaneaza si arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor
-Asigura un standard de calitate adecvat al cooperarii sale cu alti angajati FM
-Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:15
-salariu de baza + bonus de performanta
-tichete de masa 15 RON
-24 zile de concediu/an
-prime si zile libere pentru diverse evenimente in familie
-prima de fidelitate
-abonament medical
-card bauturi calde
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Transporturi Aplica fara CV | |
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Specialist Logistica (RO e-Transport) (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la