Referent marketing/organizator evenimente

Angajator: Universul Juridic
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Poziția pe care editura o ocupă în acest moment pe piața de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înființare: respect, seriozitate în relațiile cu colaboratorii noștri și dorința de a dezvolta în permanență editura.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate – marketing/relații publice/economice (constituie avantaj).
    Experiență în organizarea de evenimente/vânzări (constituie avantaj).
    Foarte bune abilități de comunicare (în exprimarea scrisă și verbală).
    Abilități de planificare și organizare a activității, derulare simultană de evenimente, atenție la detalii.
    Abilități de lucru în echipă.
    Disponibilitate pentru un program flexibil în funcție de evenimentele gestionate/coordonate.
    Bune abilități de utilizare a calculatorului MS Office (Outlook, Excel, Word), program de tip ERP, CRM.
    Permis de conducere categoria B (constituie avantaj).

    Responsabilitati

    Implementarea și asigurarea bunei desfaşurări a evenimentelor /conferinţelor în cadrul societății; administrarea calendarului evenimentelor, gestionarea materialelor necesare (mape, inserturi, pachete etc), operare casă de marcat, comunicarea între departamente (vânzări, DTP, redacţie, depozit, contabilitate), logistică evenimente, închiderea evenimentelor (postare de tip “CUM A FOST”).
    Se asigură că toate activitaţile sunt în acord cu strategia de eveniment/programul evenimentului şi se încadrează în termenele-limită stabilite.
    Comunicarea propunerilor de ofertă către parteneri, promovarea evenimentelor.
    Identificarea noilor furnizori pentru servicii și produse complementare evenimentelor organizate.
    Monitorizarea pieței de profil - repetitiv, lunar sau la cerere.
    Participarea la conferințele/evenimentele societății și nu numai.
    Întocmirea de rapoarte specifice către seful ierarhic.
    Operare CRM (abonare-reabonare, generare şi reglare facturi, contactare abonaţi, transmitere de oferte potenţialilor clienţi, etc).

    Alte informatii

    · pachet salarial motivant, bazat pe rezultate, tichete de masă, fructe la birou săptămânal;
    · oportunitatea de a lucra într-o organizație dinamică, cu o echipă tânără;
    · posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare și extindere.
    - spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni.

    Disclaimer:
    Stimat/ă candidat/ă,
    Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea datelor personale.
    Dacă în urma lecturării prezentei politici ne transmiteți datele dvs (sub forma unui Curriculum Vitae) printr-unul dintre multiplele canale puse la dispoziție, înseamnă că ați fost informat în baza art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, că vom colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, număr de telefon, adresă de domiciliu, etc.) cu scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție inițiat de către reprezentanții companiei și că v-ați acordat consimțământul pentru acestea.
    Subliniem faptul că vom utiliza aceste date numai în scopul pentru care au fost solicitate, respectiv pentru finalizarea procesului de recrutare. În acest sens, pe baza datelor și informațiilor pe care ni le furnizați în mod benevol și pentru care avem acordul dvs de analiză, urmărim să determinăm dacă sunteți sau nu un candidat potrivit pentru posturile vacante din cadrul companiei, precum și pentru a vă contacta cu o propunere, în vederea stabilirii unui interviu sau cu scopul de a vă solicita / furniza informații suplimentare legate de oferta noastră. Menționăm că nu vom furniza niciunei terțe părți informațiile puse la dispoziție de dvs, cu excepțiile prevăzute de dispozițiile legale.
    În cadrul companiei noastre recrutarea se realizează intern și prin urmare informația nu părăsește limitele fizice și digitale ale acesteia. În interiorul companiei, persoanele expuse la aceste date sunt membrii departamentului de resurse umane (responsabili ai zonei de recrutare); managerii departamentelor cu locuri de muncă vacante, din cadrul companiei, persoane ce joacă rol de factor de analiză și decizie în procesul de recrutare. Ca măsură de protecție, întreg personalul implicat în acest proces este instruit corespunzător în materie de protecţia datelor şi înţelege riscul compromiterii.
    De asemenea, este foarte important pentru noi ca dvs să cunoașteți faptul că aveți în orice moment dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a solicita ștergerea datelor și dreptul de opoziție.
    Pentru oricare din motivele de mai sus precum și pentru a vă exercita drepturile garantate de legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă rugăm să vă adresați responsabilului pe partea de protecție a datelor din cadrul companiei noastre.

    Înființată în anul 2001, editura Universul Juridic a devenit unul dintre principalii actori ai pieței de carte juridică din România.
    Poziția pe care o ocupă în acest moment editura pe piața de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înființare: respect, seriozitate în relațiile cu colaboratorii noștri și dorința de a dezvolta în permanență editura.