Asistent Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii medii absolvite;
    Cunostinte avansate in Excel, World.

    Responsabilitati

    Furnizarea de suport administrativ pentru departamentul de achizitii;
    Mentinerea si dezvoltarea legaturii cu furnizorii existenti sau furnizorii noi, in functie de nevoile companiei;
    Incarcarea informatiilor privind facturile/ contractele/ comenzile de aprovizionare pe platforma interna;
    Monitorizarea si urmarirea activitatilor in legatura cu livrarile, facturarea, platile, stocurile, intrarile si iesirile de marfa;
    Furnizarea de informatii relevante in scopul evaluarii performantei furnizorilor;
    Mentinerea actualizata a informatiilor de cumparare in sistem, preturilor furnizorilor si asigurarea accesului imediat si precis la aceste informatii;
    Mentinerea relatiei cu furnizorii si producatorii pentru a asigura livrarea la timp.
    Urmarirea comenzilor de achizitie restante si stabilirea unor modalitati speciale de livrare, comunicand departamentelor relevante data estimata a livrarii.
    Urmarirea transportului produselor, a circuitului marfii si gestionarea documentelor aferente.

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, distribuitor de consumabile pentru calculatoare si echipamente periferice software, cautam Operator Achizitii in Timisoara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,