Agent Back Office

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Agent Back Office - recuperare TVA, pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.

    OBIECTIVUL POSTULUI

    Sa administreze serviciul de recuperare TVA oferit clientilor;
    Sa depuna declaratiile de recuperare TVA pe portalul ANAF;

    CERINTE:

    • Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in alte situatii;
    • Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
    • Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    • Cunostinte de limba engleza - minim nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.


    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    • Verifica documentele fiscale primite de la clienti, in vederea recuperarii TVA-ului, in functie de legislatia in vigoare si conditiile pe care acestea trebuie sa le indeplineasca;
    • Depune cererile de recuperare in conformitate cu legislatia in vigoare, tinand cont de particularitatile fiecarui stat membru de rambursare. Depunerea cererilor presupune verificarea si asezarea facturilor, verificarea existentei tuturor procurilor si a celorlaltor documente necesare transmiterii cererii de rambursare, scanarea documentelor care trebuie atasate cererii, semnarea si transmiterea cererii.
    • Identifica documentele lipsa de la dosarele clientilor: procuri, facturi, etc si le solicita persoanelor insarcinate cu relatia cu clientul;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente;



    Alte informatii

    BENEFICII:

    - Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
    - Contract pe perioada nederminata;
    - Program de lucru office;;
    - Tichete de masă în valoare de 15 RON;
    - Al 13-lea salariu;
    - Asigurare medicala privata.