Agent Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Agent Back Office - recuperare TVA, pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.

    OBIECTIVUL POSTULUI

    Sa administreze serviciul de recuperare TVA oferit clientilor;
    Sa depuna declaratiile de recuperare TVA pe portalul ANAF;

    CERINTE:

    • Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in alte situatii;
    • Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
    • Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    • Cunostinte de limba engleza - minim nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.


    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    • Verifica documentele fiscale primite de la clienti, in vederea recuperarii TVA-ului, in functie de legislatia in vigoare si conditiile pe care acestea trebuie sa le indeplineasca;
    • Depune cererile de recuperare in conformitate cu legislatia in vigoare, tinand cont de particularitatile fiecarui stat membru de rambursare. Depunerea cererilor presupune verificarea si asezarea facturilor, verificarea existentei tuturor procurilor si a celorlaltor documente necesare transmiterii cererii de rambursare, scanarea documentelor care trebuie atasate cererii, semnarea si transmiterea cererii.
    • Identifica documentele lipsa de la dosarele clientilor: procuri, facturi, etc si le solicita persoanelor insarcinate cu relatia cu clientul;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente;



    Alte informatii

    BENEFICII:

    - Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
    - Contract pe perioada nederminata;
    - Program de lucru office;;
    - Tichete de masă în valoare de 15 RON;
    - Al 13-lea salariu;
    - Asigurare medicala privata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (338)