Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Agent Back Office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent Back Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.12.2019 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza Agent Back Office - recuperare TVA, pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.
OBIECTIVUL POSTULUI
Sa administreze serviciul de recuperare TVA oferit clientilor;
Sa depuna declaratiile de recuperare TVA pe portalul ANAF;
CERINTE:
• Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in alte situatii;
• Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
• Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
• Cunostinte de limba engleza - minim nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.
RESPONSABILITATI:
• Verifica documentele fiscale primite de la clienti, in vederea recuperarii TVA-ului, in functie de legislatia in vigoare si conditiile pe care acestea trebuie sa le indeplineasca;
• Depune cererile de recuperare in conformitate cu legislatia in vigoare, tinand cont de particularitatile fiecarui stat membru de rambursare. Depunerea cererilor presupune verificarea si asezarea facturilor, verificarea existentei tuturor procurilor si a celorlaltor documente necesare transmiterii cererii de rambursare, scanarea documentelor care trebuie atasate cererii, semnarea si transmiterea cererii.
• Identifica documentele lipsa de la dosarele clientilor: procuri, facturi, etc si le solicita persoanelor insarcinate cu relatia cu clientul;
• Colaboreaza cu celelalte departamente;
BENEFICII:
- Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
- Contract pe perioada nederminata;
- Program de lucru office;;
- Tichete de masă în valoare de 15 RON;
- Al 13-lea salariu;
- Asigurare medicala privata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
BackOffice agent - CZECH SPEAKERS - ON SITE - Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (338) |
Raporteaza eroarea la