HR Manager Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile HR Manager Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.12.2019 |
Remote work: | On-site |
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
Educaţie:
• Studii superioare, ideal Master în Resurse Umane;
• Cunoștinte solide de legislaţia muncii;
• Permis de conducere – prezintă avantaj;
• Limba engleză – nivel avansat;
• Cunoştinţe foarte bune PC – MS Office, Internet, social media;
Experienţă:
• Minim 3/4 ani pe poziție de Manager Resurse Umane.
Ne dorim o persoană apropiată de oameni, flexibilă, dinamică, creativă și cu putere de decizie, inițiativă.
Responsabilități principale:
• Coordonarea activităților de HR din companie – recrutare, onboarding, programe de dezvoltare, politici și proceduri interne, comunicare internă, employer branding, performance management;
• Evidenţa documentaţiei necesare a activităţii în zona de HR privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajări, promovări, transferuri, plecări din societate;
• Emiterea de rapoarte pe baza informaţiilor din sistem;
• Coordonarea activităţii de cercetări disciplinare;
• Gestionarea relaţiei cu autorităţile în domeniu – adrese, răspunsuri, participare la controale.
Proiecte de RU:
• Implicare în proiecte de HR;
• Consultanţă legislativă.
Relaţii intra şi inter-departamentale:
• Menţinerea legăturii cu celelalte departamente;
• Mediere în soluţionarea conflictelor de muncă şi a plângerilor angajaţilor;
• Participarea la luarea deciziilor în cadrul departamentului;
• Participarea şi implicarea în alte activităţi de resurse umane.
Ce oferim:
- sediu central, în zona Floreasca;
- companie de entertainment, cu mediu foarte dinamic, deschis, non-conformist;
- pachet financiar în concordanță cu experiența, cunoștințele, competențele: 7000 lei net, tichete de masă, timp flexibil, work from home, acces la evenimentele companiei etc.;
- oportunități de învățare și dezvoltare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Marketing Manager Aplica fara CV | |
Ti-am pregatit 430 sesiuni gratuite de consiliere in cariera. Rezerva-ti locul la Angajatori de TOP Bucuresti 29-30 Martie Aplica fara CV | |
Account Manager @ Next Hybrid | |
Vezi job-uri similare (63) |
Raporteaza eroarea la