BUSINESS DEVELOPER – Turnkey Solutions

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile BUSINESS DEVELOPER – Turnkey Solutions active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerinte:
    - are atitudine profesionala pe durata orelor de lucru, la sediu, la client sau atunci cand foloseste autoturismul proprietatea companiei
    - are intiativa in toate activitatile pe care le intreprinde atat intern cu colegii cat si extern cu partenerii
    - comunica interactiv cu membrii echipei interdisciplinare, facilitand schimbul de informatii necesar desfasurarii activitatilor;
    - transmite informatii clar, corect si concis, folosind limbajul de specialitate specific;
    - comunica deschis punctele de vedere proprii, pentru clarificarea problemelor aparute;
    - poarta discutii in maniera politicoasa, echilibrata, respectand punctul de vedere al interlocutorului;
    - trateaza clientii si colegii cu respect si rabdare;
    - rezolva divergentele cu tact si in maniera constructiva
    - are o atitudine deschisa fata de ceilalti membrii ai echipei, ofera ajutor, este proactiv.
    - mentine curate si in stare buna de functionare echipamentele cu care lucreaza;
    - informeaza imediat orice disfunctionalitate a echipamentelor de lucru;
    - se incadreaza in limitele de cheltuieli bugetate conform politicii de cheltuieli ale companiei;
    Studii necesare : studii medii, cunostinte operare PC, permis conducere categ.B
    Experienta solicitata : experienta in vanzari - minim 3 ani
    Profil :
     Capacitate de relationare si abilitati foarte bune de comunicare;
     Proactiv, cu spirit de initiativa si antreprenorial dezvoltat;
     Simt dezvoltat al responsabilitatii;
     Abilitati de prospectare si de calificare a prospectilor;
     Stapaneste la nivel superior abilitatea de a asculta si de a pune intrebari;
     Perseverent, insistent, dar si flexibil;
     Organizat, planificat, structurat in activitate;
     Implicat, devotat si loial;
     Spirit de echipa, deschis sa ofere suport
     Abilitate la esec (a trece usor peste esecuri si respingeri);
     Auto-disciplina si deschis permanent la invatare;
     Persuasiune;
     Dorinta de autodezvoltare si perfectionare continua;
     Abilitati de prezentare;
     Capacitate de adaptare foarte ridicata;
     Entuziast, pozitiv, diplomat;
     Creativ
     Incredere in sine, optimist
    - Focusat pe obiective, rezultate

    Responsabilitati

    Obiectivul postului: Desfasurarea activitatii de vanzare pe zona alocata, pentru realizarea obiectivelor cantitative si calitative planificate, dezvoltarea continua a portofoliului de clienti/de proiecte si dezvoltarea afacerii la standardele de calitate ale firmei

    Principale sarcini
    - desfasoara o activitate de vanzari adecvata si isi foloseste toate abilitatile pentru a vinde produsele si serviciile companiei catre parteneri
    - identifica clientii din zona/segmentul de piata arondat si se focuseaza pe dezvoltarea unui portofoliu de clienti format din mix-ul: birouri de arhitectura, birouri de borkeri imobiliari, companii de project manangement si beneficiari din ambele categorii: dezvoltatori/proprietari cladiri si companii multinationale benefiacare ale spatiilor amenajate in cladiri;
    - dezvolta o retea de parteneri/clienti repetitivi din toate canalele de business pe care compania activeaza: office, horeca si comercial;
    - completeaza fise de clienti si face o prima evaluare privind calificarea clientului;
    - in acest sens stapaneste si foloseste tehnica prospectarii si calificarii prospectilor, pentru a-si eficientiza activitatea
    - mentine si dezvolta relatii directe cu clientii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora
    - monitorizeaza prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea performantelor si a imaginii companiei
    - isi perfectioneaza continuu nivelul de cunostinte tehnice, atat prin participarea la cursurile organizate de companie, cat si prin studiul individual al documentatiilor si cataloagelor de produse ale furnizorilor
    - se pregateste pentru vizita la client cu toate informatiile si materialele necesare in procesul de vanzare: mostrare, cataloage si alte instrumente de vanzare pe care le are la dispozitie;
    - negociaza contracte de vanzare cu clientii, in conformitate cu politica firmei si limitele de competenta stabilite; orice modificare a termenilor contractuali va fi discutata si aprobata de conducerea companiei
    -solicita, de la client, informatii complete pe care le inscrie in formularul de client
    - deschide folderul proiectului si transmite departamentului de customer suport toate informatiile necesare atat date initiale cat si modificarile ulterioare pentru buna desfasurare a proiectului;
    - in scopul oferirii de informatii cat mai clare face fotografii ale spatiului, pe care le salveaza in folderul de proiect
    - initiaza procesul de ofertare (completeaza descrierea/devizul) si colaboreaza activ cu departamentul de suport pentru intocmirea ofertei de pret
    - actualizeaza saptamanal centralizatorul proiectelor (excel) care cuprinde toate lucrarile contractate, cu evidentierea celor care trebuie produse si montate
    - tine permanent legatura cu clientul, verifica asigurarea frontului de lucru de catre acesta si anunta data si ora montajului.
    - monitorizeaza/coordoneaza executia lucrarilor, se asigura de respectarea deadline-urilor si participa la receptia lucrarilor de montaj, ingrijindu-se de semnarea procesului verbal de receptie
    - in cazul in care conditiile din santier impun livrari/montaje partiale, este obligatorie semnarea proceselor verbale de predare primire partiala
    - dupa receptia lucrarilor solicita clientului completarea formularului de satisfactie a clientului si cere permisiunea de a fotografia lucrarea executata. Stabileste data sedintei foto, impreuna cu departament marketing
    - raspunde de recuperarea integrala a debitelor clientului, conform contractului, folosind numai mijloace de incasare acceptate de firma
    - face planificarea saptamanala a activitatii si o prezinta, in fiecare luni, sefului de departament
    - analizeaza evolutia vanzarilor si ia masuri pentru realizarea targetului lunar, trimestrial, anual
    - intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoartele de vanzari solicitate de seful de departament

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu fix si comision
    Masina full time
    Laptop, telefon
    Abonament Medlife
    7 card

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (221)