IT Front Office Specialist

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs IT Front Office Specialist active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 06.02.2020
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea DANONE a început acum mai bine 100 de ani cu un vis. Cel al unui mic antreprenor, Issac Carasso, de a îmbunatăți starea de sănătate a oamenilor care sufereau de probleme intestinale. În spatele realizării acestui vis s-au aflat de-a lungul anilor mii de oameni și lideri extraordinari. Astazi, Danone este o companie globală, cu un portofoliu extins care conține lactate proaspete, produse pe bază de plante, nutriție infantilă, apă minerală îmbuteliată și nutriție medicală.

    Vei fi parte a unei echipe care-ți va oferi satisfacția de a face bine, parte a unei companii care aspiră la a avea un impact pozitiv în comunitate și pentru lumea înconjurătoare, prin produsele pe care le oferă și practicile după care se conduce.
    Vei contribui la misiunea noastră, de a oferi oamenilor o sănătate mai bună, într-un mod sustenabil, și vei lucra într-un mediu care pune accent pe starea de bine. Valorizăm spiritul de inițiativă și apreciem inovația: fiecare dintre angajații noștri este încurajat să învețe și să crească.

    Imbrățișăm diversitatea în organizația noastră. Aceasta înseamnă ca acordăm atenție deplină și echitabilă tuturor candidaților infiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, opinie politică, origine națională și dizabilitate sau stare de sănătate.

    Hai și tu în echipa Danone!

    Requirements

    Experience & Technical Knowledge:
    •College degree in engineering, computer science, information systems management or other relevant field with ideally some relevant experience
    •Fluent in English and Bulgarian
    •Excellent verbal and written communication skills
    •Ability to multitask in a fast paced environment
    •Ability to work both independently and as part of a virtual team

    Responsibilities

    As IT Front Office Specialist you are responsible for:
    •Participate in solving IT incidents reported in his/her Businesses (Danone Romania)
    •Solve users' requests based on a system with Service requests registered
    •Deploy software to PCs using existing tools.
    •Prepare IT tools of work for users, including PCs, mobile devices, printers.
    •Actively support users and properly communicate with them about IT related topics
    •Report on problems actively to the supervisor
    •Manages assigned IT projects within his/her Businesses to meet schedule, resources, time, budget

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (350)