Specialist salarizare si administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ELIT România active.


Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ELIT România
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Înființată în august 1999, Elit Romania este membră a grupului Elit Group și Rhiag, grup preluat din primăvara lui 2016 de către distribuitorul american de componente auto LKQ Corporation.

    LKQ Corporation este un important distribuitor de echipamente pentru piața pieselor de schimb și accesorii de specialitate din America de Nord, cel mai mare distribuitor de piese mecanice alternative și coliziune din Europa.

    În decursul celor 21 ani de existenţă pe piaţă, a construit pentru clienţi o reţea de distribuţie de 37 filiale şi puncte de desfacere.

    ELIT pune la dispoziţie piese de calitate superioară, oferind de asemenea piese de schimb sub mărci proprii. Compania ELIT România Piese Auto Originale este unul dintre furnizorii importanţi pe piaţa românească de piese şi accesorii auto, fabricate de producători renumiţi în Europa şi pe plan mondial.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate
    - Curs de specializare in resurse umane / inspector personal - avantaj·
    - Cunoştinte generale de legislaţia muncii şi cazuistică referitoare la întocmirea şi păstrarea documentelor de evidenţă a personalului şi la salarizare;
    - Experienta minim 3 ani ( salarizare si administrare de personal);
    - Cunostinte bune Microsoft Office – Outlook, Word, Excel;
    - Experienta in lucrul cu un soft de salarizare si administrare personal – obligatoriu;
    - Abilitati foarte bune de comunicare;
    - Capacitate de analiză şi sinteză, atentie distributiva;
    - Capacitate de lucru cu termene limita.

    Responsabilitati

    Administrare personal:

    - Administrarea dosarelor de personal de la angajare până la încetarea contractelor, întocmirea tuturor documentelor și efectuarea înregistrărilor necesare pe durata executării contractului de muncă.

    Salarizare:
    - Calculul salariilor, în baza informaţiilor conţinute de contractele individuale de muncă, a pontajelor lunare si a schemelor de bonusare;
    - Operarea in aplicatia software a modificarilor referitoare la salarii, bonusuri, concedii de odihna si medicale, angajari si incetari de contracte de munca si derularea procesului de salarizare
    - Întocmirea rapoartelor privind concediile de odihnă efectuate;
    - Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate.
    - Monitorilzarea si implementarea permanenta a schimbarilor legislative din domeniu
    - Transmiterea in REVISAL a tuturor modificarilor contractuale in termenele specificate de legislatie;
    - Furnizarea de informatii si documente solicitate de angajati.
    - Declaratia 112 – verificare inainte de a fi depusa

    Alte informatii

    Postul este disponibil in sediul nostru central din Str. Italia nr 1-7, Chiajna, 077040, Ilfov.

    Program de lucru normal de luni pana vineri intre 09:00 - 18:00 sau 08:00 - 17:00.

    Se asigura transport la si de la Metrou Preciziei.

    Avem posibilitatea de a asigura transport si in afara orelor de program ale microbuzului.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre ELIT România. Consultati Politica de procesare a datelor personale a ELIT România >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (46)