Junior Payroll Accountant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Accace Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Payroll Accountant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 16.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine
    - Sa fii o persoana responsabila, atenta la detalii, dornica sa invete cat mai multe lucruri pentru a deveni un adevarat specialist in domeniu
    - Sa ai capacitatea de a-ti planifica activitatea in mod independent si sa ai orientare catre rezultate, cautand intotdeauna solutii pentru imbunatatirea performantei individuale
    - Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane
    - Sa stapanesti limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
    - Sa ai cunostinte de baza in utilizarea Excel
    - Sa cunosti prevederile de baza din Codul Muncii

    Responsabilitati

    Ce implica pozitia ta
    - Intocmirea documentelor necesare dosarului de personal
    - Asigurarea inregistrarii corecte in programul de salarizare a contractelor de munca, a incetarilor, precum si a tuturor modificarilor ce apar pe parcursul derularii activitatii
    - Eliberarea adeverintelor de orice tip si a documentelor ce atesta calitatea de angajat, precum si cele care survin in momentul incetarii activitatii
    - Efectuarea inregistrarilor in Revisal conform prevederilor legale
    - Completarea concediilor medicale in baza informatiilor furnizate de Payroll Accountant sau de Senior
    - Eliberarea fluturasilor de salariu si gestionarea tichetelor de masa conform procedurilor interne
    - Scanarea si arhivarea documentelor primite

    Alte informatii

    Ce iti oferim in schimb
    - Bonus anual in functie de performanta
    - Tichete de masa
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume
    - Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
    - Home office
    - Concediu de studiu platit
    - Zile extra de concediu de odihna
    - Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
    - Ceai, cafea si fructe la birou
    - Abonament Bookster
    - Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
    - Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook - Accace Careers Romania - si fii parte din #accacelife!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (12)