Office Manager / Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teilor active.Vezi toate job-urile Office Manager / Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teilor |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Tu ti-ai facut planuri pentru 2020? Noi da! Finalul anului 2019 vine cu marirea echipei Teilor Pitesti cu un super Office Manager!
Rolul tau in companie:
Administrarea corespondentei interne si externe la nivelul Sediului Central Teilor, cu precadere pentru echipa de management. Planificarea si urmarirea agendei, monitorizarea fluxului de documente si alte activitati administrativ – organizatorice.
Fiind o pozitie nou creata, rolul este ideal pentru cineva care:
Are experienta de lucru similara in companii multinationale, care implica relatii directe cu middle si top management;
Afiseaza tact si discretie, in tratarea informatiilor confidentiale;
Este o persoana flexibila, dinamica, responsabila, self-driven cu atitudine proactiva.
Cerinte:
- cunostinte bune operare PC MSOffice - word, excel, navigare internet;
- limba engleza nivel avansat;
- studii superioare finalizate;
- experienta de lucru in domeniul secretariat/ administrativ minim 2 ani.
Viitorul coleg /a trebuie sa fie confortabil și entuziasmat de o schimbare a mediului si sa fie capabil sa demonstreze o ințelegere rapida a culturii organizationale.
Responsabilitati principale:
Suport in planificarea, pregatirea si urmarirea intalnirilor/deplasarilor interne si externe;
Preluarea apelurilor interne si externe, redirectionarea acestora; Redirectionarea e-mail-urilor venite catre aria de interes; Primirea oaspeților interni și externi, organizarea de evenimente;
Crearea si mentinerea documentatiei (de exemplu, prezentări power point, informari) în mod implicit, gestionarea corespondenței generale;
Gestionarea salilor de sedinta si a intalnirilor de conducere;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Mentinerea relatiei cu sefii de departamente si ii informarea despre urmatoarele evenimente, intalniri, termene de livrare proiecte; De exemplu: activitatea saptamanala in departamente;
Organizarea delegatiilor si implementarea procedurii de calatorii, calcul punctual pentru fiecare angajat; estimarea costuri, propunerea si achizitionarea biletelor de avion, tren, rezervari si transferuri;
Urmareste redactarea deconturilor; Organizeaza si urmareste derularea evenimentelor interne; de ex. traininguri, intalniri de vanzari sau alte evenimente;
Beneficii:
Pachet salarial atractiv care include si bonuri de masa;
Laptop, telefon de serviciu;
Asigurare medicala in reteaua Medicover; Asigurare de viata prin NN asigurări;
Acces gratuit la Biblioteca interna Teilor;
Cursuri si training-uri (conform Planului de formare / dezvoltare aprobat).
Daca esti pregatit /a pentru o astfel de provocare apasa butonul Aplica si povesteste-ne despre tine!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Travel and Expenses Professional Aplica fara CV | |
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Customer Representative (French-speaking)–Hybrid, Iasi Hybrid | |
Vezi job-uri similare (106) |
Raporteaza eroarea la