Office Manager / Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teilor active.


Vezi toate job-urile Office Manager / Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 22.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Tu ti-ai facut planuri pentru 2020? Noi da! Finalul anului 2019 vine cu marirea echipei Teilor Pitesti cu un super Office Manager!

    Rolul tau in companie:

    Administrarea corespondentei interne si externe la nivelul Sediului Central Teilor, cu precadere pentru echipa de management. Planificarea si urmarirea agendei, monitorizarea fluxului de documente si alte activitati administrativ – organizatorice.

    Fiind o pozitie nou creata, rolul este ideal pentru cineva care:

    Are experienta de lucru similara in companii multinationale, care implica relatii directe cu middle si top management;

    Afiseaza tact si discretie, in tratarea informatiilor confidentiale;

    Este o persoana flexibila, dinamica, responsabila, self-driven cu atitudine proactiva.

    Cerinte:

    - cunostinte bune operare PC MSOffice - word, excel, navigare internet;

    - limba engleza nivel avansat;

    - studii superioare finalizate;

    - experienta de lucru in domeniul secretariat/ administrativ minim 2 ani.

    Viitorul coleg /a trebuie sa fie confortabil și entuziasmat de o schimbare a mediului si sa fie capabil sa demonstreze o ințelegere rapida a culturii organizationale.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    Suport in planificarea, pregatirea si urmarirea intalnirilor/deplasarilor interne si externe;

    Preluarea apelurilor interne si externe, redirectionarea acestora; Redirectionarea e-mail-urilor venite catre aria de interes; Primirea oaspeților interni și externi, organizarea de evenimente;

    Crearea si mentinerea documentatiei (de exemplu, prezentări power point, informari) în mod implicit, gestionarea corespondenței generale;

    Gestionarea salilor de sedinta si a intalnirilor de conducere;

    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Mentinerea relatiei cu sefii de departamente si ii informarea despre urmatoarele evenimente, intalniri, termene de livrare proiecte; De exemplu: activitatea saptamanala in departamente;

    Organizarea delegatiilor si implementarea procedurii de calatorii, calcul punctual pentru fiecare angajat; estimarea costuri, propunerea si achizitionarea biletelor de avion, tren, rezervari si transferuri;

    Urmareste redactarea deconturilor; Organizeaza si urmareste derularea evenimentelor interne; de ex. traininguri, intalniri de vanzari sau alte evenimente;

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv care include si bonuri de masa;

    Laptop, telefon de serviciu;

    Asigurare medicala in reteaua Medicover; Asigurare de viata prin NN asigurări;

    Acces gratuit la Biblioteca interna Teilor;

    Cursuri si training-uri (conform Planului de formare / dezvoltare aprobat).

    Daca esti pregatit /a pentru o astfel de provocare apasa butonul Aplica si povesteste-ne despre tine!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Teilor. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Teilor >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Timisoara,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (106)