Office Manager / Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teilor active.


Vezi toate job-urile Office Manager / Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teilor
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 22.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Brand-ul Teilor se focusează pe colecții de bijuterii exclusiviste, încrustate cu diamante și pietre prețioase. În Romania nu mai exista un alt retailer specializat exclusiv în bijuterii încrustate cu diamante si pietre pretioase, pozitionat ca un brand national.

    Cerinte

    Tu ti-ai facut planuri pentru 2020? Noi da! Finalul anului 2019 vine cu marirea echipei Teilor Pitesti cu un super Office Manager!

    Rolul tau in companie:

    Administrarea corespondentei interne si externe la nivelul Sediului Central Teilor, cu precadere pentru echipa de management. Planificarea si urmarirea agendei, monitorizarea fluxului de documente si alte activitati administrativ – organizatorice.

    Fiind o pozitie nou creata, rolul este ideal pentru cineva care:

    Are experienta de lucru similara in companii multinationale, care implica relatii directe cu middle si top management;

    Afiseaza tact si discretie, in tratarea informatiilor confidentiale;

    Este o persoana flexibila, dinamica, responsabila, self-driven cu atitudine proactiva.

    Cerinte:

    - cunostinte bune operare PC MSOffice - word, excel, navigare internet;

    - limba engleza nivel avansat;

    - studii superioare finalizate;

    - experienta de lucru in domeniul secretariat/ administrativ minim 2 ani.

    Viitorul coleg /a trebuie sa fie confortabil și entuziasmat de o schimbare a mediului si sa fie capabil sa demonstreze o ințelegere rapida a culturii organizationale.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    Suport in planificarea, pregatirea si urmarirea intalnirilor/deplasarilor interne si externe;

    Preluarea apelurilor interne si externe, redirectionarea acestora; Redirectionarea e-mail-urilor venite catre aria de interes; Primirea oaspeților interni și externi, organizarea de evenimente;

    Crearea si mentinerea documentatiei (de exemplu, prezentări power point, informari) în mod implicit, gestionarea corespondenței generale;

    Gestionarea salilor de sedinta si a intalnirilor de conducere;

    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Mentinerea relatiei cu sefii de departamente si ii informarea despre urmatoarele evenimente, intalniri, termene de livrare proiecte; De exemplu: activitatea saptamanala in departamente;

    Organizarea delegatiilor si implementarea procedurii de calatorii, calcul punctual pentru fiecare angajat; estimarea costuri, propunerea si achizitionarea biletelor de avion, tren, rezervari si transferuri;

    Urmareste redactarea deconturilor; Organizeaza si urmareste derularea evenimentelor interne; de ex. traininguri, intalniri de vanzari sau alte evenimente;

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv care include si bonuri de masa;

    Laptop, telefon de serviciu;

    Asigurare medicala in reteaua Medicover; Asigurare de viata prin NN asigurări;

    Acces gratuit la Biblioteca interna Teilor;

    Cursuri si training-uri (conform Planului de formare / dezvoltare aprobat).

    Daca esti pregatit /a pentru o astfel de provocare apasa butonul Aplica si povesteste-ne despre tine!