Contabil junior

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Experienţă în contabilitate de 1 an;
    • Cunoaştințe de operare într-un soft de contabilitate (cunoașterea softului SAP constituie un avantaj);
    • Bune cunoștințe ale limbii engleză (scris și vorbit);
    • Meticulozitate şi exactitate;
    • Bune abilitati de rezolvare a problemelor;
    • Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa operaţiunilor din casierie în lei – emitere şi înregistrare chitanţe, dispoziţii de încasare/plată, depunere numerar în bancă şi evidenţa registrului de casă zilnic.
    • Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune (operare BC).
    • Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi; operare în SAP, trimitere la bancă, urmărire încasare şi arhivare.
    • Operează extrasul de bancă privind încasările şi actualizează încasările în centralizator.
    • Urmăreşte garanţiile – înştiinţare agent, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare.
    • Arhivează documentele contabile, facturile interne şi externe.
    • Întocmeşte chitanţele pentru clienţi şi operează în SAP.
    • Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici.
    • Menţinerea legăturii cu clienţi pe partea de încasări, facturi neprimite, punctaje, confirmari de sold.
    • Evidenţa şi urmărirea eşalonărilor la plată a debitelor clienţilor.
    • Verificarea şi analizarea situaţiei din piaţă a noilor clienţi conform procedurii societaţii
    • Verificarea lunara a soldului creditor pe clienti şi emiterea /stornarea facturilor de avans
    • Analizarea şi raportarea bilunara a situaţiei clienţilor neîncasaţi.
    • Introducerea limitei de credit in sistem pentru clienţii analizati;
    • Realizarea operatiunilor de inchidere de luna, balanta de verificare si depunere a declaratiilor.